Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben er zelf vrij serieus over om hier in verder te gaan.
Ik denk dat de eerste stap stage lopen is, en daarin denk ik mijn vragen die ik nog heb wel beantwoord krijg in de ervaring die ik daar in op doe.
Bij welk bedrijf zit jij ?
Ik zit zelf bij geen enkel bedrijf, Maar heb wel een paar keer mogen helpen / kijken
Ik denk dat het nog flink aanpakken is, wil je als pyrotechnicus je boterham verdienen. Alleen al de toenemende concurrentie maakt het je moeilijk en de schaalvoordelen die de grotere schieters hebben, kunnen jou met jouw prijzen wegspelen. Ik zou als ik jou was eerst bedenken op welke manier je je positie in deze markt denkt te behalen, voordat je keuzes gaat maken waar je gaat stage lopen of als zzper start.
Ik denk dat het nog flink aanpakken is, wil je als pyrotechnicus je boterham verdienen. Alleen al de toenemende concurrentie maakt het je moeilijk en de schaalvoordelen die de grotere schieters hebben, kunnen jou met jouw prijzen wegspelen. Ik zou als ik jou was eerst bedenken op welke manier je je positie in deze markt denkt te behalen, voordat je keuzes gaat maken waar je gaat stage lopen of als zzper start.
pff waarom moet die cursus zoveel kosten, wil het het graag gaan doen !![]()
pff waarom moet die cursus zoveel kosten, wil het het graag gaan doen !![]()
Je hebt toch 2x mee geholpen bij Katan?
Als ze dat voor jou op papier kunnen zetten en dan nog even doorsparen voor 10 stuks.
Rijbewijs halen kost ook geld.
Teller staat op 4 aankomende maand![]()