Alle Showtime 2'' Mines [Uitloop]

Ik had 2x de Golden Wave King het zijn en blijven toppertjes hoor!
Flinke Crackling Mine is het.

Vooral de stijglading vind ik altijd leuk om te horen, eerst een doffe knal en dan die flinke crackling.
Voor Oud & Nieuw vind ik deze het leukste, de andere mines is mij wat te weinig geweld, of je moet ze al in in V of W schieten, met een aantal tegelijk.

Dit jaar per 5 fanshape geschoten. Prachtig beeld, maar inderdaad was de silver comet helaas niet echt een comet maar meer een soort silver mine. Wellicht dat dit ook door de harde wind kwam.

Als aanvulling op mijn bovenstaande post nog een snapshot. De silver comet was helaas meer een silver mine. Iets wat mijn beeld wat ik in mijn hoofd had niet ten goede kwam.
Naamloos.jpg

In het begon van onze elektrisch ontstoken show 6 golden wave king crackling mines! Wat een top mines zijn dat zeg, beter als ik had verwacht en hier kan je je show echt zeer goed mee openen!!

Het publiek deed meteen: "òòòòòòòòòh en àààààààààààh!!"

Grtz, Rick

Ik ben benieuwd naar de filmpjes die nog online gezet moeten worden. Daarnaast heb ik deze mines zelf nooit gehad, maar ik heb ze al op me wens lijst staan wat kan je hier een mooie show van maken!

Laatst bewerkt:
2n9z381.png

Paar van deze knotsen gehaald voor projecten en ze waren weer super!
Effect was Golden Wave King Crackling.

Had ook nog zo'n Golden Wave King Crackling en was weer stomverbaasd over de uitwerking. Man, wat bleef dat lang goud doorknetteren, ongelooflijk. Topding, en broeit wat in m'n hoofd om projectje mee te doen (tussen 2 Sky Palms?)

ok,

het zou helemaal top zijn als deze mines volgens jaar weer iets meer in den lande te koop zijn.
Voornamelijk in het westen waren deze te koop en dat vond ik toch wel jammer. had er graag wat gehad.
greetzz

Had 3 stuks voor 2,49 ps. gekocht om ze maar eens te proberen. Gehoopt op de crackling versie maar het waren alle 3 de silver blink versie. Toch zijn ze erg indrukwekkend. Flinke knal als hij omhoog schiet en een zeer fel effect. Gave dingen om erbij te hebben !

ok,

het zou helemaal top zijn als deze mines volgens jaar weer iets meer in den lande te koop zijn.
Voornamelijk in het westen waren deze te koop en dat vond ik toch wel jammer. had er graag wat gehad.
greetzz

Harten verkoopt ze in veenendaal dat is beetje in het oosten?

DAt is waar, dat wist ik ook niet. Zat overigens zelf meer te denken aan zwolle en omgeving.
Maar voor volgend jaar is dit natuurlijk wel een goede optie als ze deze dan nog verkopen. Want het zijn heerlijke mines om mee te steppen. En anders wordt het naar tiel. Of Tiel komt de singleshots iets dichter bij ons verkopen.;-)
Dank voor de tip iig.
greetzzz

De Knallende Ketel in Almere heeft nog een kartonnetje Golden Wave King Crackling kunnen bemachtigen. Voor de single shot liefhebbers.

Back
Bovenaan