All Inclusive

Artikelnummer: SLA4
Artikelnaam: All Inclusive 10kg
Aantal Producten: 10 Stuks
Exacte Inhoud:
1x Tick Tock
1x Beautiful
1x Silver Blue Rhino
1x Sky Blossom
1x Beatles in the Sky
1x Whammy
1x D-Box
1x Stairway to Heaven
2x Colour Cocktail

Effectomschrijving: een grote skyline fonteinen en multi shots selectie
Richtprijs: €145,-
Verpakkingseenheid: 1/1
Afmetingen: 540mm x 350mm x 280mm
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ziet er allemaal erg veel belovend uit. Ik ben erg benieuwd wat Beko ons dit jaar gaat brengen.
Bedankt voor de info Kruitsnuiver.
We gaan een supper jaar tegemoed.

Dit pakket gaat dit jaar 145 euro kosten.
Maar wat bijzonder is:
Bevat de 500 grams Sky Screamers !!

Met 10 kg het grootste pakket met een grote sortering aan SkyLine Fonteinen en Multishots.

o.a.
- 500 grams Sky Screamers : 60 Rauwe luchthuilers schieten met een dikke zilverstaart onwaarschijnlijk hoog de lucht in. Een waanzinnige unieke ervaring die u niet mag missen!
- 200 grams cake Tick Tock : Gewaaierd van links naar rechts en andersom worden telkens 5 rood of groen gekleurde kometen krachtig naar grote hoogte geschoten. Achtereenvolgens ontploffend in crackling en colour shining stars. Als finale worden de laatste 5 schoten simultaan afgeschoten.

All-Inclusive-2.jpg

Dat ziet er niet verkeerd uit!! Maar ik twijfel tussen deze en de Grand prix 14 unlimited wat is beter en mooie voor het zelfde geld???

Mvg

ghehe leuke actie om van de voorraad sky screamertjes af te komen. dit pakket zal ondanks zn hoge prijs wel goed gaan verkopen denk ik.

Hey viool heel erg bedankt, maar het werkt weer niet :(

kun je anders zeggen in welke plaats en bij welke winkel we moeten kijken?

dan kan iedereen het zelf zoeken (iedereen en ik ghehe)

Hallo rob en de rest Eerst ga je naar www.vuurwerkshopping.nl dan ga je naar zuid-holland en dan druk je op een van die oranje rondjes en dan krijg je vanzelf een site er voor ( sommige doen het nog niet ) en dan ga je onder merk Skyline zoeken en dan staat het pakket een beetje onder aan :)

Grtjes michel

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van de Sky Blossom uit dit pakket?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Back
Bovenaan