Zit nog even na te genieten van een geweldige avond en nacht. Begon thuis om 18:00 met een Zena dingle shot en de Some like it hot. Wat een geweldige cskse ondanks het onhandige formaat. Daar na nog wat losse cakes zoals de Awesome. Vervolgens om 19:00 richting vrienden waarbij ik voor de kids klein spul had meegenomen zoals thunder kings, moon traveller's, rotjes en knetterballen. Genoeg om zich de hele avond te vermaken. In eerste instantie was men bang dat ik te weinig zou hebben. Het was echt genoeg
We vierden O&N in Oosterhout, in de wijk werd veel geschoten en om ons heen ging veel de lucht in.
Om iets over twaalven ging ik naar buiten en mocht ik een showtje weggeven. Het showtje was een serie van doorgelont boxen een voor een geschoten. Achteraf was ik trots op het doorlinken. Geen weigeraars en overslag.
Ben begonnen met de GP1, de grootste box die ik had. Mooi ding, gaat lang door met grote effecten. Ik had de 2016 versie, Spinners waren mooi. Daarna de crashbox, serieus goed boxje voor die prijs. Mooie Spinners en het tempo is goed. Toen was de solar storm aan de beurt. In een woord wow, wat is dit een mooie box met goud en variatie. Ik had de 2017 versie maar deze gaat zeker op het lijstje voor volgend O&N. Daarna de Winternight, ook dit was een mooie box, afwijkend met die tails. Je merkt dat het publiek zit te wachten op de burst die niet komt. Vond het wel een mooie sierlijke box. Daarna door met de Breda's Finest. Een echte rambox met serieus goede cakes. Veel actie in de lucht en succes gegarandeerd. Daarna kwam de colorful City waar ik heel veel van verwachtte. Ik weet niet of die verwachtingen helemaal zijn waar gemaakt. Kleuren waren echt heel mooi maar ik heb mooiere boxen gehad dit jaar. Zoals de Acatenango die hierna kwam. Deze was echt heel mooi. Veel afwisseling, grootse effecten, waaiers, mines. Deze werd veel nabespreken door mijn vrienden. Vervolgens was het de beurt aan de Visions of Ecstacy. Ook dit vond ik een hele mooie box, ik heb eigenlijk geen grote tegenvallers. Dit was een sierlijke box met afwisseling en mooie grote effecten maar voor mij geen absolute must have voor volgend jaar. De afsluitende box was een Transbomber 2018. What can I say. Die finale cake, wow. Deze blijft indrukwekkend. Schiet redelijk laag, temlo wordt mooi opgevoerd en dan komt cake 4. Dit blijft een absolute topper.
Dat was het einde van mijn showtje met de boxen. Geen grote tegenvallers en ik was erg happy met de uitwerkingen.
Daarna heb ik nog een aantal losse cakes geschoten, hierbij viel in positieve zin op:
Tropical Night/I've got the Power. Bizar goed wat ze uit zo'n cake kunnen krijgen. Kleine chaos bakjes.
Hallucinator, had ik over van vorig jaar. Mooie goud effecten. Deze was echt heel goed, jammer dat deze is aangepast.
Venom box, mooie cake met crackling en grote effecten.
Pounding Napalm, twee tegelijk afgestoken met als resultaat oorverdovende fluiters in de straat. Heerlijke chaos en hard!
Daarnaast heb ik de Red Ghosts, Redneck revolt, Yellow River, Insane, HL 16, Double Demolition, Monster Ride, ook hier wat een effecten uit zijn klein potje, Fading Stars en de Streetmuscle.
Streetmuscle heeft een erg mooi effect waar niet iedereen van zou houden.
Bij de Yellow River mss een iets te hoge verwachting gehad. Een mooie cake met grote uitwerkingen. Schoot wel heel hoog.
Alle cakes waren goed en geen hele grote tegenvallers. Kortom, ik heb genoten!
Bovenstaand relaas betekent wel dat ik nog 6 Eccentric shots, 5 Junks en 4 Zena Shelli kit shots over heb voor aankomend O&N