Algemene ervaring/mening Crown Collection

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Crown Collection in het algemeen.

Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Crown Collection in het algemeen.

ik wist dit niet goed te plaatsen dus doe ik het hier maar..

mijn vraag is heeft crown of gaat crown ook hun artikelen verhogen naar 500 gram? ik zie over al merken en mooie 500 grams serie's voorbij schuiven...

maar nog niets van crown dit valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen .

Uuuh, staan er bij de filmpjes van Vuurwerkfreakz niet een paar Crown producten? Of vergis ik me nu..

ja klopt bedankt... ik moet zeggen dat het leuke potten zijn geworden..

dat word dubbel genieten dit jaar denk ik zo als ik die filmpjes mag geloven

voor een véél betere kwaliteit filmpjes van de broekhoff demo verwijs ik jullie naar de site www.pyro-reports.com. Zo krijg je tenminste een goed beeld van welke producten welke uitwerkingen hebben.
Broekhoff heeft naar mijn mening ook zeker mooie 200+ cakes!

grtz Lev-he

Laatst bewerkt door een moderator:
voor een véél betere kwaliteit filmpjes van de broekhoff demo verwijs ik jullie naar de site www.pyro-reports.com. Zo krijg je tenminste een goed beeld van welke producten welke uitwerkingen hebben.
Broekhoff heeft naar mijn mening ook zeker mooie 200+ cakes!

grtz Lev-he

Bedankt voor de tip Lev-He.
Je hebt volkomen gelijk. Ik heb de demo van 30 minuten gezien.
Veel betere kwaliteit films inderdaad.
Aan de andere kant heb ik nu ook producten gezien die ik eerst van plan was te kopen maar na het zien van de demo niet meer. voorbeeld Zensation. Wel mooi maar veel te kort.
En er zitten juweeltjes van potten bij boven > 200 gram.
Ik denk dat er veel freaks zijn die deze film niet kennen.
:cool: :cool:

Ik heb een Broekhoff dealer 50 meter van mijn huis zitten. Toch koop ik er niet echt veel, ondanks dat ze toch wel een aantal heel goede producten hebben.

Ik heb er in het verleden wel Super 4, Quantum en Jewel in the Crown weggehaald. Naar mijn mening zijn alle cakes van Broekhoff 25% overpriced.

Het valt me ook op dat geen van de 7 a 8 grote dealers in Nederland die 30% korting geven Broekhoff in het assortiment hebben. Mischien heb ik er 1 over het hoofd gezien?

Mocht Vechtweelde, wat ook een Broekhoff dealer is, volgend jaar aan korting gaan doen, zal ik er waarschijnlijk weer een paar nemen. Met hun huidig prijsbeleid in ieder geval niet.

Ik vind de vuurpijlen erg slecht!
Hele kleine effect voor een hoop geld.
Kun je beter van Zena kopen of van Rubro.

Zo dat was een up van 9 jaar terug in de tijd haha!

Vuurpijlen zijn sowieso (denk ik, en wat ik om heen meestal zie) niet zo populair (meer).
De potten daarintegen zijn van wat ik van broekhof had altijd meer dan prima.

Het is en blijft in mijn ogen toch één van de betere merken vindt ik!

Maar ik koop weinig sier, want het is altijd veel te duur :P

Is Crown niet gewoon een veel te dure collectie die, omdat het kwaliteit uitstraalt, wel goed verkoopt bij de iets meer vermogende consument?

Kort samengevat: prima vuurwerk, maar als je je ogen een beetje open doet, heb je veel meer voor veel minder..

Ben ik het met je eens hoor. Er zit wel leuk spul tussen, maar het springt er niet echt bovenuit. En als je de prijzen dan ziet haak ik toch af.

Hm. moet zeggen dat ik niet te spreken ben van de nieuwe labeldesign voor de Crown Collection. Laten we er even een voorbeeld bijpakken.

1877-poseidon_copy.jpg

Punt 1: Ze combineren engels met nederlands op de verpakking, de reden waarom is niet erg duidelijk.
Punt 2: Ze tonen het product opnieuw.. op de verpakking? Als een soort babushka poppetje? Waarom?

Echter is er ook een klein positief puntje, de kruitinhoud wordt nu netjes en duidelijk vermeld op de doos.

Die labels vonden wij ook al zo vreemd. Ziet er niet uit.

De kopers van Broekhoff zijn volgens mij merendeels de gewoonte kopers. Komen al twintig jaar bij dezelfde winkel en vinden het wel best. Betalen teveel, maar weten het niet. Geldt ook voor de dealers trouwens. Zijn vaak ook mensen die uit gewoonte bij deze importeur inkopen "omdat zo goede voorraad en levering hebben". Mijn vuurwerk is het over het algemeen niet, maar dat doet Broekhoff blijkbaar goed. Het is in ieder geval zover ik heb ondervonden wel een heel correcte organisatie.

Jaren kwam ik altijd even buurten bij onze plaatselijke verkoopzaak, helaas sinds 2 jaar geleden gestopt. Maar altijd kocht ik wel iets van Crown Collection als betaal je best veel maar wel kwaliteit..

Back
Bovenaan