Algemene beschouwing

Herr-V

VWC lid
Heb hier al 2 jaar naar tevredenheid de zink pijlen vandaan.
Scheelt toch een flinke bak met de rijswijkse-vuurwerkhal (meen 20 euri per pak)
Dit jaar staan er op de webshop ook Zink fontijnen van 250 gram, ga er hier ook wat van proberen.

Vorig jaar hadden ze ook de showtime collectie van Caffrata meen ik.
Had hier wat potten van besteld maar deze waren de 29e om 10 uur 's morgens al uitverkocht. Heb voor een meer bedrag aan andere spullen mogen uitzoeken, wel netjes opgelost dat wel, maar baalde dat ik m'n finale blokjes moest missen.

Algemeen oordeel; prima zaak als je er net zoals mij heen gaat voor wat specifieke dingen van 't wensenlijstje. Afhalen zou iets gestroomlijnder kunnen, maar stond nog relatief snel weer met m'n spulletjes klaar.
Voor de mensen die nog niet precies weten wat ze willen is sinds vorig jaar ook een showroom binnen, wat een verbetering was ten opzichte van de tent buiten 2 jaar terug.
Voordeel én nadeel vind ik de wisselende collectie.
Ben benieuwd in welke punten 't dit jaar verbeterd is. (koffie, thee oid)
Als je er heen gaat kleed je wel warm aan, 't is afhalen in een container. :-)

Groet,

V

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer zou dan een enkel Duitse importeur hier op 't forum onder 'Nederlands vuurwerk' staan als het niet hier verkocht wordt?

hier haal ik ook mijn zink pijlen vandaan, omdat de rest van de winkels die ze verkopen voor mij redelijk ver weg zitten.

vorig jaar goede evaring gehad met vuurwerk24:)
dit jaar weer halen
@ richardus:
Alles wat op de site staat aangegeven is toegestaan volgens de NL wetgeving.
Is dit niet het geval staat het bij het product aangegeven.
Tot op heden is dit bij slechts 1 artikel het geval i.v.m. door lonten

vorig jaar goede evaring gehad met vuurwerk24:)
dit jaar weer halen
@ richardus:
Alles wat op de site staat aangegeven is toegestaan volgens de NL wetgeving.
Is dit niet het geval staat het bij het product aangegeven.
Tot op heden is dit bij slechts 1 artikel het geval i.v.m. door lonten

De Zink/Bugano fontijnen zijn ook niet toegestaan in Nederland doordat deze 250 gram hebben in plaats van de toegestane 200 gram.

raar...
moete er nog een aanpassing gedaan worden op de site:

linkje

klopt viel me ook op. Ook is er een aantal cakes, waarvan de Duitse versie (die waarschijnlijk verkocht wordt bij vuurwerk24) eigenlijk ook illegaal is, omdat er te veel gram per schot zit. De Nederlandse versie is hierop aangepast. Het kan natuurlijk ook dat ze bij vuurwerk24 de Nederlandse versie verkopen en dat die nieuwere filmpjes daarom tegenvallen:p

Was er vanochtend om 8 uur stipt, toen al lekker druk in de showroom.
Stonden in de rij als 3e auto, al vlug sloten ze aan en was er een autowachtrij.
5 tot 10 minuutjes gewacht, spul inladen en op naar de volgende!

Ik was vanochtend rond 10 uur. Was lekker druk in de showroom. Ook de NOS kwam even een kijkje nemen met de cameraploeg. Er stond wel een dikke wachtrij bij het afhaalpunt. Toch al snel 20min staan wachten.

Ik had niet het idee dat het allemaal even soepel liep bij het afhaalpunt. Veel dingen klopten niet, mensen waren verdwenen. Ik hoop voor hun dat dit opstartproblemen zijn want anders gaan ze nog 2 zware dagen beleven. Maar verder gewoon in orde.

Ik had verwacht met de RockOn coupon ook de Heron pijlen te kunnen halen, maar deze waren nergens te bekennen en volgens de verkoper kon ik alleen uit de cakes kiezen. Dus maar 2 fraaie cakes uitgezocht! :)

Back
Bovenaan