[Algemeen] Must have's klein vuurwerk

Ik denk dat babypijlen, rotjes en grondbloemen wel bij de must horen. Romeinse kaarsen en jumping jacks vind ik zelf minder. En daarnaast zijn natuurlijk happines, flashing demons,crackling balls en luchthuilers leuk.

Artikelnaam Aantal Gewicht (p/s) Prijs (p/s) Prijs
Kanonslag Thunder XL 4 4000 gr. (1000 gr.) € 0,99 € 3,96
Mat 90 schots 3 270 gr. (90 gr.) € 1,10 € 3,30
Thunderking Pack 24st. 1 800 gr. (800 gr.) € 6,99 € 6,99
Crazy Jumping Jack 4 1000 gr. (250 gr.) € 1,25 € 5,00
Wonderpot / Happy Wonder 1 183 gr. (183 gr.) € 1,85 € 1,85
Wondertol 4 1000 gr. (250 gr.) € 0,75 € 3,00
Babyfluit Pijl Klein 1 200 gr. (200 gr.) € 1,25 € 1,25
Totaal: € 25,35
Reeds voldaan: € 0,00
Te voldoen: € 25,35

SHIT vergeten romeinse kaarsen maar die koop ik dan wel los... Dit is wel mijn must have lijstje voor overdag! Bijtjes flashing deamons etc mogen er nog bij en magic whip

Zowieso al het kleinspul natuurlijk dus

- rotjes
- grondbloemen
- Grondbloem me knal
- Grondbloem me crackeling
- jumping jacks
- baby pijltjes
- 90 shots matjes
- single shots
- fonteintjes
- Gillende keukenmeiden
- Laser flash
- crackling mines
- extreme bang rockets
- Flittering Whisteling Rockets
- Magic Whip
- Multi Thunderking
- Pilli Cracker
- Bumblee Bee's
- Thunder Tubes
- Multipack Assortiment
- Romeinse kaars

Dat kleine spul is het zo'n beetje het musthave :bonk:

Rotjes/Grondbloemen/Babypijltjes, al het kleins wat in een mooie heksekring kan!

En natuurlijk heel veel Thunder Kings maar die laat ik toch maar uit de heksekringen :P

Grondbloem met knal
Rotjes
Babypijl knal
Cracking balls
Normale grondbloemen
Thunderkings
Romeinse kaarsen

- asian thunders
- rotjes
- grondbloemen
- twisters(grondbloemen met knal)
- babypijl fluit
- romeinse kaarsen
- 90 shots matjes

Black birst! haal er dit jaar 20 pakken van deze dingen zijn echt te gek! Zeker een must have. Met nog ee harde knal ook

Must have's voor mij zijn toch echt wel kanonslagen, grondbloemen, babypijltjes en romeinse kaarsen. Volgens mij is er nog geen 1 jaar voorbij gegaan dat deze niet in m'n collectie zaten... Ook dit jaar ontbreken ze niet. :D

De bijen (flying bees) blijven altijd leuk :D. Daarnaast houd ik erg van Pili Crackers en natuurlijk de grondbloemen met knal.

De bijen (flying bees) blijven altijd leuk :D. Daarnaast houd ik erg van Pili Crackers en natuurlijk de grondbloemen met knal.

ja de beien zijn zo leuk dat mijn vuurwerk winkel ze onder in de tas zet zodat ze plat gestampt zijn en het rotjes worden -.- stelletje pannekoeken:P

Back
Bovenaan