ddfirework
VWC lid
23 december 2019 19:56 1223 gebruikers online!![]()
Het waren er eerst rond de 2000 eerlijk geteld volgens mij. Maar we zijn dus opnieuw gaan tellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
23 december 2019 19:56 1223 gebruikers online!![]()
Het waren er eerst rond de 2000 eerlijk geteld volgens mij. Maar we zijn dus opnieuw gaan tellen?
We hadden wat problemen met deze statistiek. We hebben deze helaas weer moeten resetten naar 0.
Dit was het oude record: Het record staat op 1.797, dat 27 december 2018 werd gevestigd om 19:58
Laten we er met zn allen voor zorgen dat dat record verbroken gaat worden dit jaar.
Het record staat op 1.365, dat 27 december 2019 werd gevestigd om 19:56.
We hadden wat problemen met deze statistiek. We hebben deze helaas weer moeten resetten naar 0.
Dit was het oude record: Het record staat op 1.797, dat 27 december 2018 werd gevestigd om 19:58
Laten we er met zn allen voor zorgen dat dat record verbroken gaat worden dit jaar.
Lijkt erop dat de site weer geteisterd wordt door “nep bezoekers”
Het record staat op 3.841, dat 12 januari 2020 werd gevestigd om 18:31
Het record staat op 4.294, dat 15 januari 2020 werd gevestigd om 15:34.We hebben het gezien inderdaad. We gaan er wéér mee aan de slag, het staat op de agenda voor de komende tijd. Echter, het onderzoek heeft nog niks echt uitgewezen. Word vervolgd.
Nou inderdaad. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende collecties dat het moeilijk is om de parels te vinden.Ligt het aan mij of is er dit jaar een mijlpaal voor het grootste aantal nieuwe producten op de markt?
Voor mijn gevoel zijn er dit jaar echt enorm veel nieuwe producten bij gekomen en het blijft ook maar doorgaan nog.
Wellicht dat er gewoon teveel parels zijn nuNou inderdaad. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende collecties dat het moeilijk is om de parels te vinden.
Nou inderdaad. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende collecties dat het moeilijk is om de parels te vinden.