[Algemeen] Alpha Fireworks [BE]

Salon Roger.

Vind de prijzen wel echt enorm hoog!
199,- voor bijvoorbeeld “the vault” (een 144 shots 25mm en weliswaar in de “promo” 129,- maar dat is nog echt een behoorlijke prijs)
Naar mijn inziens zou een 99,- de “adviesprijs” rechtvaardigen en in de “promo” net als bijvoorbeeld de transbomber of code red (waar dit toch een soort van tegenhanger/concurrent is) voor een 70,-/80,- (code red en transbomber zijn zelfs te verkrijgen voor 65,- overigens)

Ziet er prima uit. Maar inderdaad, de prijzen zijn echt enorm hoog, te ver uit verhouding. Lijk me niet dat dit aan gaat slaan bij mensen. De prijzen van Salon Roger zijn sowieso vrij hoog, maar voor Surex en de eigen lijn producten kan je dit nog accepteren vanwege de kwaliteit.

Bij deze lijn is de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken.

Ik heb nu wat producten gezien.
Kan jullie melden dat je dit merk in de gaten moet houden.
Kwa kleur en hangtime net niet zoals funke..
Een beetje zoals de goede merken in Nederland (denk aan Evo, magnum, broekhoff enzv)

Maar nu komt het....
De butst en verspreidingen zijn absurd!
Zelfs funke blijft hier bij achter.
Ongekend in consumenten vuurwerk!
Ben opslag fan!

Nu begrijp ik de prijs ook wel.
Dit merk gaat ongekend worden!
Ongekend groot.

Heeft jouw ervaring iets met de nieuwe Venom compound te maken van Alpha? :idea:
Kwam ik laatst tegen op de website van loots.

Waar heb je dat gezien? Deel het even met ons man. :yes:

Zijn niet veel filmpjes van. Maar deel dit uitvoervergunning. Heb nu paar producten morgen zien. En echt een strak merk. Ben niet snel enthousiast maar vind dit echt wel gekke kwaliteit.

Alpha pijlen zijn geweldig inderdaad. Zelf kennis gemaakt met de Ultra, leuke cake maar leek te snel te gaan (vergeleken met productvideo).

Moet zeggen dat de normale cakes er ook erg goed uitzien. Even om het geouwehoer heen spoelen, krijg je een mooi beeld van 3 cakes; de Ultra, de Mammoth, en de Fire Fly

Enige tijd geleden heb ik van Salon Roger te horen gekregen dat men nieuwe Alpha verwacht rond april/mei... Gezien de voortdurende problematiek in de supply chains verwacht ik eerlijk gezegd niet dat men dit gaat halen.

Enige tijd geleden heb ik van Salon Roger te horen gekregen dat men nieuwe Alpha verwacht rond april/mei... Gezien de voortdurende problematiek in de supply chains verwacht ik eerlijk gezegd niet dat men dit gaat halen.

Dit klopt inderdaad, het goede nieuws is wel dat er sowieso op korte termijn nieuwe dingen aan gaan komen, dit gaan ze bekend maken via facebook.

Ik heb dit jaar verschillende dingen van Alpha gehad. En het is echt topspul. Harde burst en grote effecten. Ik durf zelfs te zeggen dat het qua kwaliteit kan vergelijken met funke. Ik had alleen de wat grotere boxen van alpha. maar dit jaar ga ik ook voor de kleinere cakes. Heb nou verschillende filmpjes voorbij zien komen en overal was het echt top voor wat er uit zo,n potje komt.

Nieuwe prijzen Alpha artikelen bij SR

The Lockdown (193s, 1988 gram, 22.5/30mm) —> 259,50 (+13%)
The Vault (144s, 1872 gram, 25mm) —> 159,50 (+24%)
Vortex (200s, 997 gram, 20mm) —> 149,50 (+30%)

Alpha Rockets (2inch, 40 gram, 10 stuks) —> 69/130 (+17%/31%)

Back
Bovenaan