Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ik heb de nitro's van dit jaar vergeleken met de 2019 versie, die bij mij in de buurt nog in de schappen ligt. Heel duidelijk verschil.

Net bij de plaatselijke aldi, allemaal mensen rondom dat ene schap waar het zou moeten liggen. Alleen gigantische berg vuurwerkbrillen.
Dan maar bestelling catf1 bij de plaatselijke vuurwerkboer om 16:41 uur. Wanneer wilt u dat afhalen? Vandaag tussen 16:00 uur en 17:00 uur. Dank u. Ook stormloop. Meer dan de helft uitverkocht. Totaal geen knetterlinten of leuke fonteintjes. Alleen knalerwten enzo. Moet je ook nog eens verplicht voor minimaal 20 euro bestellen. Best lastig als er niets/weinig leuks tussen zit.

bugano-fonteinen-250gr-320.jpg

Is ook cat f1 toch ? :p

https://www.lootsvuurwerk.nl/diversen/

Iemand misschien een lijstje met de 'aanraders' en de dingen die ik beter kan laten liggen van de Aldi?
En waar zijn de oude batches makkelijk aan te herkennen (naast nummer dan)?

Knetterkings vond ik wel prima!, Knetterrotjes ook wel geinig. De rest zou je kunnen laten liggen. Ik zie dat je uit landsmeer komt.. Niet te gek he als je naar Purmerend gaat, ik wil ook nog wat dozen knetterkings :p

Hier gisteren helaas ook niet. Alleen maar aansteeklonten en brillen. Hopelijk komt er nog wat binnen.

Klopt ik ben zelf bij 2 Aldi en bijden winkel,s was als op heb wel gehoord dat er nog 1 levering aan komt ze weet nog niet precies op welke dag het is.. ben zelf tot bijna elke dag even even kijken ben nu al 4x voor niks gegaan morgen nog 1 proberen dan is het gewoon klaar:p

Iemand misschien een lijstje met de 'aanraders' en de dingen die ik beter kan laten liggen van de Aldi?
En waar zijn de oude batches makkelijk aan te herkennen (naast nummer dan)?

Plastic of papieren plakbandje. Papieren is nieuw.
Of het nu in een doos zit en eerder niet zoalsbij de fonteinenmix.

Knetterkings vond ik wel prima!, Knetterrotjes ook wel geinig. De rest zou je kunnen laten liggen. Ik zie dat je uit landsmeer komt.. Niet te gek he als je naar Purmerend gaat, ik wil ook nog wat dozen knetterkings :p

Aah okee, thanks! Ga ik daar is naar kijken!
Nou vooruit dan!:p
Moet nog even kijken of ik naar Purmerend ga. Route uitgestippeld met een stuk of 8 Lidl's en Aldi's en daarbij nog 2 normale vuurwerkwinkels, ook Purmerend. Mocht ik bij een van de eerste al prijs hebben, kom ik er verder waarschijnlijk niet!

Aah okee, thanks! Ga ik daar is naar kijken!
Nou vooruit dan!:p
Moet nog even kijken of ik naar Purmerend ga. Route uitgestippeld met een stuk of 8 Lidl's en Aldi's en daarbij nog 2 normale vuurwerkwinkels, ook Purmerend. Mocht ik bij een van de eerste al prijs hebben, kom ik er verder waarschijnlijk niet!

Mocht je Lidl vinden op je route, zou je dat dan willen laten weten? :)

Back
Bovenaan