Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Inmiddels heb ik de ratellinten getest, deze presteren hier zeer goed! er zit een mooi wit titanium effect in. Vanavond nog maar eens testen in het donker.

Zijn deze ratellinten inmiddels aan de uitgebreide oven test onderworpen zoals de knetterlinten van de lidl? :tongue2:

Ik sla de Aldi maar ns een keer over. Heb genoeg ander spul en wat ik van de Aldi voorbij heb zien komen valt vies tegen zeg.... De fonteinen mix was zeer goed en nu is t niets meer...

Vanmiddag mijn vader toch maar even gestuurd. Aangezien ik een paar honderd kilometer verder zit. Verbaasde mij dat hij nog wat kon krijgen. Behalve de fonteinen dan, maar daar mis ik niks aan geloof ik. Uiteindelijk wat knetterlinten, bombommetjes, knetterrotjes en nitro’s meegenomen. Mocht het vochtig zijn kan het nog even drogen totdat ik thuis ben.
EBE9FED0-3117-410F-B5D3-50764034A140.jpg

Hoop dat de hyperfontijntjes hetzelfde zijn als vorig jaar.
Dat vind ik eigenlijk een van de mooiste effecten.

Hyper fonteinen zijn ook iets minder. De knetterfonteinen die knetteren niet eens. Dat slaat echt nergens op. Terwijl ze vorig jaar zo goed waren. Jammer dat Aldi veel mindere producten verkoopt ten opzichte van andere jaren.

Mijn vrouw en mijn zoon zijn vanmiddag naar de Aldi's in Roermond geweest.
Bij de grote Aldi bij het retailpark was bijna alles uitverkocht.
Daarna zijn ze naar de kleinere Aldi gegaan op de Kemp en daar lagen alle schappen nog helemaal vol!

Onze bestelling aan CAT.1 is binnen voor dit jaar.

Hier een foto met onze CAT.1 collectie van dit jaar en wat over was van vorig jaar..

2020-12-16 19.06.45.jpg

Back
Bovenaan