Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Aldi op onderstaand adres hoef je ook niet te proberen, alles leeg op paar pakjes nitro, knetterotjes na.

Monseigneur van Steelaan 205
2273 EM Voorburg
Nederland

Blij dat ik nog een ladinkje Aldi van voorgaande jaren heb! Zo te horen is het niet echt waard om dit jaar naar de Aldi te gaan!

kortom, voor mijn boodschappenlijstje straks :angel:

bombonnetjes liggen laten,
fonteinenmix/box liggen laten,

nitro redelijk de moeite waard,
knetterlint de moeite waard,
knetterking de moeite waard

toch?

toch?
Eventueel de knetterrotjes kun je nog meenemen.

Wat ben ik blij dat ik die fonteinenpakket ten van de lidl goed heb kunnen inslaan. Gelukkig had ik maar een paar pakjes fonteinenmix van de aldi gehaald. Met de rest ben ik best wel tevreden. De nitro's zijn goed, de knetterkings zijn goed, de ratellinten zijn goed. Knetterrotjes heb ik nooit echt gehaald omdat er zo weinig knetter vanaf komt in vergelijking met ratellinten.

toch?

yep net nog even een Nitro getest en die zijn voor de prijs gewoon goed.

Kwaliteit is niet meer als toen, en het nieuwe spul komt allemaal op hetzelfde neer.

1GR inhoud in verschillende uitvoeringen.
Fonteinen van max. 7.5Gr of 6.5Gr, enige verschil is de uitvoering karton met lucht.

Kwalitatief gezien zou het spul van Lidl(Weco) hoger liggen.

Waarom zou je een meterpakket nemen van gemiddeld 10 euro met 12 fonteinen, terwijl je een fonteinenmix bij de LIDL kan halen 31delig 8,99 dezelfde fonteinen.
Wat ze allemaal niet verzinnen met 7.5Gr max..

Kwaliteit is niet meer als toen, en het nieuwe spul komt allemaal op hetzelfde neer.

1GR inhoud in verschillende uitvoeringen.
Fonteinen van max. 7.5Gr of 6.5Gr, enige verschil is de uitvoering karton met lucht.

Kwalitatief gezien zou het spul van Lidl(Weco) hoger liggen.

Waarom zou je een meterpakket nemen van gemiddeld 10 euro met 12 fonteinen, terwijl je een fonteinenmix bij de LIDL kan halen 31delig 8,99 dezelfde fonteinen.
Wat ze allemaal niet verzinnen met 7.5Gr max..
Ja precies; hoe kleiner de verpakking van de 7,5gr fonteintjes/vulkaantjes, hoe goedkoper, en bijna allemaal zelfde kwaliteit. Qua knetter azen op gewone pili crackers ipv ballen en rotjes, betere prijs/kwaliteit verhouding. Allemaal anders als je aan Funke kunt komen. Knetterlinten één pot nat behalve die ene leuke batch van Lidl. En je hebt wat cat.1 meters van diverse importeurs (bij gewone verkooppunten) die wat meer variatie hebben, zoals de Sky World van Broekhoff.

Hoe zit het met die knetterotjes? Kom er net achter dat ik een batch van 2019 heb. Die hebben geen kleur zeker??

Ook een paar pakketten meegenomen ben wel benieuwd wat die knetterstaven in dat ene pakket doen?
Zijn tot de rand aan toe gevuld.
Wel weer wat illegaal cat 1 vuurwerk zonder beschrijving op het produkt zelf erbij.
Lekker handig.
Denk dat er een hoop de sjaak zijn met dat cat 1.
Vaak op het doosje wel handleiding en f1 merkje maar op het vuurwerk zelf niks.
Maar goed de raletlinten hier in tholen ook op.
Heb nog wel alles van vorig jaar dus kan mooi vergelijken.

Ook een paar pakketten meegenomen ben wel benieuwd wat die knetterstaven in dat ene pakket doen?
Zijn tot de rand aan toe gevuld.
Wel weer wat illegaal cat 1 vuurwerk zonder beschrijving op het produkt zelf erbij.
Lekker handig.
Denk dat er een hoop de sjaak zijn met dat cat 1.
Vaak op het doosje wel handleiding en f1 merkje maar op het vuurwerk zelf niks.
Maar goed de raletlinten hier in tholen ook op.
Heb nog wel alles van vorig jaar dus kan mooi vergelijken.

Dat hoeft toch ook niet? Als het maar op de verpakking staat, volgens mij.

Back
Bovenaan