Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist de laatste 3 pakjes ratellinten kunnen scoren.
Verder nog een pakje voetzoekers en nitro,s mee gepakt.
Ben toch benieuwd of de nitro,s hetzelde zijn als de funke silberfonteinen.
Was om 07.00 in Gorinchem naar het vuurwerk gevraagd en dat mocht echt pas om 08.00 im de schappen gelegd worden.
Maar even doorgereden naar Sliedrecht omdat ik om half 9 begin met werken en daar waren de linten al uitverkocht op 1 pakje na om half 8 en geen fonteinenmix in de schappen.
Trek dit landelijk gelijk qua tijden dan heeft iedereen een kans op wat leuke spullen.
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar waarom kopen de importeurs niet veel meer in aan cat1? Als je ziet dat de Aldi elk jaar een drukte van jewelste is en er zoveel mensen achter het net vissen. Begrijp dat ze dit jaar geen rekening hebben gehouden met het vuurwerkverbod, maar dan nog is de verkrijgbaarheid dramatisch in supermarkten.
Supermarkten hebben geen bunkers dus ze mogen maar 200 kilo F1 houden. Dat is ongeveer 1 pallet. Zo uitverkocht natuurlijk. Voordat de nieuwe pallet komt moet de oude voorraad weer op zijn. Vandaar dat het steeds leegverkocht moét zijn. Voor Aldi is het alsnog goede handel, met 500 winkel in Nederland is dat 500 pallets verkocht per levering.Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar waarom kopen de importeurs niet veel meer in aan cat1? Als je ziet dat de Aldi elk jaar een drukte van jewelste is en er zoveel mensen achter het net vissen. Begrijp dat ze dit jaar geen rekening hebben gehouden met het vuurwerkverbod, maar dan nog is de verkrijgbaarheid dramatisch in supermarkten.
Net video van aw gekeken, die fontijnenmix is echt bagger dit jaar.. die knetter fontijn knettert niet eens....