Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Had 5 pakjes ratellinten kunnen scoren alvast net voor einde sluiting van mn aldi.
Het bruto gewicht valt wel op; van 243 tot het zwaarste pakje 262 gram.
Zou vocht kunnen zijn, maar wordt sowieso drogen die hap.

LESLI komt er bij mij sinds vorig jaar niet meer in.
was het eerder leo groeneveld die stukje bij beetje onze traditie sloopte, (baby pijltjes etc etc etc etc etc etc etc verbood) en nu zijn zoon die rotjes, singleshots, vuurpijlen verboden heeft (hij is hoofd BPN) kan hij toch allemaal wel kwijt aan de duitse markt, dus fuck nederland.
honden zijn het die fam. groenekots!

Hey, liggen die bombommetjes er ook al? Want die komen in eigen Lesli papiertje mss nie eens meer binnen. Papieren knetter ook leuk, scheelt vegen. Geen Voetzoekers meer? Wel bij gewone cat 1 dealers.

Hiero staat gewoon iemand met 4 karren te wachten bii zijn auto.... ik vindt wel dat mensen normaal moeten inkopen hoor, niet alles maar wegsnaaien.

Ik ben vanochtend om 06.45u naar de Aldi gereden. Ik mocht om 07.00u naar binnen. Ik was de enigste en heb flink m’n slag kunnen slaan. Blij dat het ook dit jaar weer gelukt is.

Viel behoorlijk mee met de drukte, misschien omdat het het 'ouderenuurtje' betrof. Ratellinten voor het grijpen maar netjes 4 pakken meegenomen.

Bij de Aldi in Enter lagen de schappen net helemaal vol en niemand in de winkel.
Mooi de laatste dingen kunnen inslaan voor dit jaar. Ondanks dat het cat 1 is toch een vuurwerkshop gevoel

Hier in Tiel stonden 6:50 uur al 6 personen te wachten.
6:55 uur deden ze de Aldi al open, iedereen op de ratel linten.
Toen ik naar de kassa gingen, waren de fonteinen pakketten al uitverkocht.
Tijdens het boodschappen doen, want ik heb het aangename met het nuttige gecombineerd, vroegen een paar moeders wel naar het vuurwerk.

Leuk weer, maar ik deed het voor de Ghost Busters dvd box. :p

Hey, liggen die bombommetjes er ook al? Want die komen in eigen Lesli papiertje mss nie eens meer binnen. Papieren knetter ook leuk, scheelt vegen. Geen Voetzoekers meer? Wel bij gewone cat 1 dealers.
Bombommetjes zijn er wel. Niet meegenomen.Voetzoekers zijn er inderdaad niet en ik verwacht volgende week de wondertollen/grondbloemen.

was zeer rustagg in de aldi barneveld was op dat moment de enige pyroshopper was volgens de verkoper om 7 uur wel anders een gekkenhuis mensen die voor 300 euro en meer haalde
heb wat ik wauw hebben fonteinen mix groot en klein en doosje knetterking

Kom zojuist weer van de aldi af. was 2m ingericht hier en lag helemaal tot de nok toe gevuld met Cat. F1. Heb paar pakjes knetterlint, 1x fonteinenmix en 1x knetterkings meegenomen aangezien we verder helaas nergens meer kunnen shoppen. In de winkel liepen overigens ook een paar jongere gasten die hun schooltas lekker tot de nok toe aan het vullen waren met cat F1.

Je moet ook iets te doen hebben voor komende dagen als je niet meer naar school kunt wegens de lockdown :bonk:.

Ik ben nu wel klaar met het F1 hamsteren voor dit jaar, we kunnen onze oudejaarsdag hier goed mee gevuld krijgen.

Hiero brachten ze het exact om 8 uur de winkel in. Die ene dikke papzak heb in ze eentje alle ratellinten gepakt met ze familie. Hoop dat hij er heel veel plezier van heeft. Bah wat een gore vent

Hier volledig rustig, volgens mij woon ik in een wijk met weinig kinderen. Alles netjes gevuld. Ratellinten vind ik niet zo boeiend, 2 pakjes meegenomen maar vooral de fonteinen mix. Hier ook een fonteinen meter en tegen beter weten in toch meegenomen. Hoop op nog wat andere effecten. Nitro's ook meegepakt voor een vergelijking met funke.

Was om 07.00 in Gorinchem naar het vuurwerk gevraagd en dat mocht echt pas om 08.00 im de schappen gelegd worden.
Maar even doorgereden naar Sliedrecht omdat ik om half 9 begin met werken en daar waren de linten al uitverkocht op 1 pakje na om half 8 en geen fonteinenmix in de schappen.
Trek dit landelijk gelijk qua tijden dan heeft iedereen een kans op wat leuke spullen.20201216_075733.jpg

Back
Bovenaan