the cigarman
VWC lid
Jammer dat de voetzoekers er uit zijn.
Maar ja, plastic he.
Maar ja, plastic he.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die voetjes kunnen ook van karton zijn. Een kleine kartonnen bolling aan de onderkant. Vroeger had je die spinners ook, leek wel een platte dikke rode munt haha. Die "munten" zijn btw weer terug zag ik; zitten in een van de blokker f1 pakketten dit jaar.
Die Voetzoeker XL? Ligt hier bij beide cat 1 dealers die normaal gewoon vw verkopen. Ff in de buurt checken dus waar ze Lesli cat 1 kopen. Vond ik vorige jaren ook leuk dus al doosje van.Jammer dat de voetzoekers er uit zijn.
Maar ja, plastic he.
Ik moet wel zeggen dat ik eergister naar m'n verzamelingetje keek en me bedacht dat ik wel tweederde ervan in een normaal jaar ook gekocht had als liefhebber van kleine pyrotoys, hoe ik me ook altijd voornam er nie meer aan te doenDat heb ik nou ook. Ik probeer het al twee weken om er een beetje in mee te gaan... maar het gevoel is er niet bij cat1 en zal er nooit komen ook.
Ik ook op pagina 30 van dit topic![]()
Ik was net in de Aldi in Harlingen maar daar lag helemaal niets. ook geen lege vakken
he jammer, mijn volgende aldi zou die in wageningen worden hahah
De 16e ligt het er, maar: de 14e en 15e kán het er ook al liggen.
Heb je de hele foto hiervan? Zou handig kunnen zijn want misschien staat daar de extra informatie in?