Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Die voetjes kunnen ook van karton zijn. Een kleine kartonnen bolling aan de onderkant. Vroeger had je die spinners ook, leek wel een platte dikke rode munt haha. Die "munten" zijn btw weer terug zag ik; zitten in een van de blokker f1 pakketten dit jaar.

Die voetjes kunnen ook van karton zijn. Een kleine kartonnen bolling aan de onderkant. Vroeger had je die spinners ook, leek wel een platte dikke rode munt haha. Die "munten" zijn btw weer terug zag ik; zitten in een van de blokker f1 pakketten dit jaar.

Camellia flowers:

1875.jpg

dfa3eaa9bed0d2a27600845582f72a43.jpg

(fotos komen van google, en het vuurwerkmuseum)

Dat heb ik nou ook. Ik probeer het al twee weken om er een beetje in mee te gaan... maar het gevoel is er niet bij cat1 en zal er nooit komen ook.
Ik moet wel zeggen dat ik eergister naar m'n verzamelingetje keek en me bedacht dat ik wel tweederde ervan in een normaal jaar ook gekocht had als liefhebber van kleine pyrotoys, hoe ik me ook altijd voornam er nie meer aan te doen :angel:

Precies dit. Maar slaat natuurlijk nergens op in mijn ogen moet je hier zo veel mogelijk van proberen te verkopen. Desnoods zorg ik wel voor een stormloop bij twee vestigingen bij mij in Zeist.:p

Back
Bovenaan