funkyi
VWC lid
Lijkt wel Aldi Dongen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt wel Aldi Dongen
Ah, bij jullie wel al kartonnen voetjes!Veel stookplezier!
Toch wel een mooie sfeer ieder jaar. De Aldi die op een mooie zaterdag in december bestormd wordt door een groot aantal vuurwerkfreaks.![]()
Bij mij hebben de hyperfonteinen uit de Fontein Box kartonnen voetjes.Dank je!
Ja klopt, de knetterkings hebben kartonnen voetjes.
Alleen de power fonteintjes hebben dan helaas wel weer plastieken voetjes...
Met kartonnen voetjes of plastic? Ik heb net twee doosjes met plastic voetjes meegenomen. Batch 2018 staat erop..DIe knetterkings zijn volgens mij goed verbeterd. Betere kwaliteit fluit en flink wat knetter. De knetterrotjes ook. Niet meer zo'n vlammetje eerst. Maar direct knetter. Lijkt eigenlijk op die bombommetjes nu. Ratellinten ook goed. Volgens mij ook verbeterd. 80 euro armer iig.![]()
Met kartonnen voetjes of plastic? Ik heb net twee doosjes met plastic voetjes meegenomen. Batch 2018 staat erop..
Die XXL voetzoekers presteren van geen meter dit jaar. Zelfs m'n rolletjes (van vorig jaar) gaan langer....
Vond de knetter goed en hard, maar in sommige zit in het midden geen knetter, dan gaat er maar in de helft het lint knetter af, de andere helft van het papier verbrandt dan gewoon. Wel echt lange en goede kwaliteit lont. Voor €2.00 is het echt geen geld. Heb 7 dozen gehaaldMeerdere mensen de ratellinten al getest?
Vond de knetter goed en hard, maar in sommige zit in het midden geen knetter, dan gaat er maar in de helft het lint knetter af, de andere helft van het papier verbrandt dan gewoon. Wel echt lange en goede kwaliteit lont. Voor €2.00 is het echt geen geld. Heb 7 dozen gehaald
Ik was vrijdagavond gegaan (dag voor verkoop), en toen stonden ze in de kassa voor €2.00. Vond het ook al vreemd. Zal zo de bon is opzoeken.Ik ben vandaag de Aldi binnengelopen, maar die knetterlinten kosten geen 2 euro zoals hier wordt gezegd, maar 2,99. Voor 2 euro had ik er wel 25 willen hebben. Binnenkort maar weer terug gaan.