Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht eigelijk op iemand die er 1 open haalt want ze zeggen dat er 7.5g in zit maar dat lijkt me toch erg stugKijk dan hoe treurig bv die nitro's zijn.
Ik wacht eigelijk op iemand die er 1 open haalt want ze zeggen dat er 7.5g in zit maar dat lijkt me toch erg stug
Bekijk bijlage 58741
Bekijk bijlage 58742
Geen idee waar dat bruine spul voor dient? Kan je me dat vertellen?
Deze zijn per definitie dan gewoon afgekeurd, ik geloof dat er een foutmarge van 10% ofzo in mag zitten? vindt 33% wel heel veelBekijk bijlage 58741
Bekijk bijlage 58742
Geen idee waar dat bruine spul voor dient? Kan je me dat vertellen?
Oh ik dacht dat het beide kanten op ging, zowel te weinig als teveel.Ja, op de NEM. Klei is geen NEM... en minder NEM is uiteraard geen probleem.
Denk dat dat rondje de fontein aan de bovenkant afsluit en dat door dat rondje het de brandende sterren naar buiten gestuwd worden.
die knetterrotjes moet je ook in de lucht gooien. Dan komen die sterren er achter aan. Ik vind het grappige dingetjes. Knettert kort maar krachtig.
Ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken. Ik vind het mooi spul. Vind niemand dan die paarse fontein verbeterd? En vind niemand dat sterreneffect mooi? Nou ik wel. En die nitro's gaan bij prima. Ik zie weinig verschil met vorig jaar. Voor die funke dingen betaal je letterlijk 2x zo veel. Nou dan is de keus wat mij betreft snel gemaakt.
die knetterrotjes moet je ook in de lucht gooien. Dan komen die sterren er achter aan. Ik vind het grappige dingetjes. Knettert kort maar krachtig.
Ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken. Ik vind het mooi spul. Vind niemand dan die paarse fontein verbeterd? En vind niemand dat sterreneffect mooi? Nou ik wel. En die nitro's gaan bij prima. Ik zie weinig verschil met vorig jaar. Voor die funke dingen betaal je letterlijk 2x zo veel. Nou dan is de keus wat mij betreft snel gemaakt.
Of jij hebt bij alles net de verkeerde batch of er is iets anders, maar mijn nitros komen gewoon een ruime meter hoog (ongeveer anderhalf meter) en de knetterkings fluiten erg goed alleen de knetter is iets minder. Verder zijn de knetterlinten dit jaar gewoon erg goed, geen dikke titanium zoals sommige batches van de lidl maar ze knetteren toch echt goed. Naar mijn mening zijn knetterrotjes of die pilicrackers achtig dingen het geld nooit waard omdat de knetterlinten het altijd veel beter doen. Maar naast dat en de fonteinenmix heeft de aldi toch best wel redelijk vuurwerk dit jaar. Ik ben het wel met je eens dat het elk jaar wat minder word.Zit inderdaad niks tussen wat aan te raden is.
Alles wat ik heb inmiddels getest en tot de conclusie gekomen dat het kartonverspilling is.
Nitros komen 20 cm hoog, knetterking is meer een knetterdroeftoeter, knetterrotjes is net een verdwaalde ster die later afgaat. Lintje is niks waard beetje gepruttel alsof ie zichzelf aan het verslikken is in zn eigen crackling.
Helaas aldi/lesli jullie slaan de plank geheel mis met dit spul.
De knetterlinten en de knetterrotjes zijn prima hoorTotaal geen aanraders wat hier vandaan komt..