ALARM. Vragen over vuurwerk in 1Vandaag-enquete Politicus van het jaar

ik heb zowel vorig jaar als vorige keer en zojuist de uitnodiging voor de enquete ontvangen, en uiteraard ingevuld. Ik heb een relatief hoog opleidingsniveau, dus het zou kunnen dat ze daar op selecteren. wel heb ik vaker dat ik de uitnodiging een aantal uur later krijg dan de rest.

Ik ben ook hbo geschoold maar ben niet uitgenodigd.

Ik heb het ook niet ontvangen. Je zou bijna denken dat ze me nu niet meer selecteren omdat ik de vragen van eergisteren negatief heb beantwoord.

Maar waarom nodigen ze mij dan wel uit? Ik zou het gewoon nog ff afwachten. Maar als ze zo selectief te werk gaan hebben ze, hoewel het me niet eens verbaast, voor mij enorm afgedaan!

Zojuist bericht terug gehad.

heading
Beste deelnemer,

​EenVandaag organiseert elk jaar de publieksverkiezing Politicus van het jaar. Dat doen we dit jaar in twee rondes - dit is de eerste.

In dit onderzoek vragen we u welke Haagse politici volgens u kans moeten maken op de titel ‘Politicus van het jaar 2017’. En wat zijn voor u de belangrijkste momenten van het politieke jaar?
We sturen u binnenkort nog een onderzoek waarin we u uitgebreider vragen hoe u over de best scorende politici denkt.
​Start de vragenlijst

Alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!

Met vriendelijke groet,

Redactie EenVandaag Opiniepanel

Ik heb het ook niet ontvangen. Je zou bijna denken dat ze me nu niet meer selecteren omdat ik de vragen van eergisteren negatief heb beantwoord.

Dan zou ik en velen anderen de vragen ook niet hebben ontvangen maar dat hebben we wel. Dus ik hoop dat je gerust gesteld bent.

ik heb ze ook gemaild, en als ik geen uitnodiging krijg stop ik met het panel. ze zullen daar niet rauw om zijn maar op deze manier zijn ze niet geloofwaardig.

Voor de statistiek en om een globale afspiegeling van de samenleving te krijgen hoeven ze nu eenmaal niet iedereen te ondervragen. Ik weet ook dat 1V in golven werkt. Dus soms duurt het langer voordat iemand een enquete krijgt. En ook dat je de vragen niet kan krijgen als er voldoende respondenten hebben deelgenomen aan de enquete om een afspiegeling van de samenleving te vormen.

Heb hem alsnog ingevuld, mail ze en je krijgt een mail terug dat je mee kan doen. Ik denk dat 1vandaag net als alle andere media op een verbod azen.

Even complot denken: Nu 2 vragen over vuurwerk. Iedereen die vuurwerk wil behouden wordt bij de grote vuurwerk enquête overgeslagen zodat ze een groter percentage tegen vuurwerk hebben.

Zal niet zo zijn denk ik maar toch iets om in de gaten te houden.

Heb hem alsnog ingevuld, mail ze en je krijgt een mail terug dat je mee kan doen. Ik denk dat 1vandaag net als alle andere media op een verbod azen.

Goed werk hout.

Laten we met z'n allen dit opiniepanel goed blijven volgen. Ik vind de vragen die gesteld worden, en vooral ook de vragen die niet gesteld worden, verdacht.

Dat niet iedereen die zich op geeft wordt gevraagd is heel normaal en dat heeft niks te maken met objectiviteit van 1vandaag;)

Goed werk hout.

Laten we met z'n allen dit opiniepanel goed blijven volgen. Ik vind de vragen die gesteld worden, en vooral ook de vragen die niet gesteld worden, verdacht.

Welke vragen worden er niet gesteld dan?

Er wordt gewoon duidelijk vragen gesteld over het voorgestelde verbod van het OVV rapport...

Even complot denken: Nu 2 vragen over vuurwerk. Iedereen die vuurwerk wil behouden wordt bij de grote vuurwerk enquête overgeslagen zodat ze een groter percentage tegen vuurwerk hebben.

Zal niet zo zijn denk ik maar toch iets om in de gaten te houden.

Dit is de grote vuurwerkenquete. De vraag: bent u voor een totaalverbod. Daar draait het allemaal om. Die vraag is nog nooit gesteld, dat is waar de anti-lobby mee bezig is!

Dit is de grote vuurwerkenquete. De vraag: bent u voor een totaalverbod. Daar draait het allemaal om. Die vraag is nog nooit gesteld, dat is waar de anti-lobby mee bezig is!

Die vraag zit er wel gewoon in.

En ook individueel vragen over of knalvuurwerk verboden moet worden of juist vuurpijlen of beide.

Er wordt gewoon duidelijk vragen gesteld over het voorgestelde verbod van het OVV rapport...

Gaat om eerdere enquetes. Als je vraagt of mensen in hun eigen woonplaats voor een totaalverbod zijn als er een gemeentelijke show is, kun je vervolgens ook de vraag stellen wat ze vinden van een totaalverbod als die gemeentelijke show er niet is.

En ook individueel vragen over of knalvuurwerk verboden moet worden of juist vuurpijlen of beide.

Ja, die vraag staat er in. Is nog nooit eerder gesteld. Zo ver zijn we dus al. Wakker worden allemaal.

Gaat om eerdere enquetes. Als je vraagt of mensen in hun eigen woonplaats voor een totaalverbod zijn als er een gemeentelijke show is, kun je vervolgens ook de vraag stellen wat ze vinden van een totaalverbod als die gemeentelijke show er niet is.

Ja, die vraag staat er in. Is nog nooit eerder gesteld. Zo ver zijn we dus al. Wakker worden allemaal.

Tja dat is ook niet echt aan de orde in de media. Niemand zit te wachten op oud en nieuw zonder vuurwerk.

Net ingevuld, maar wat een klote vragen zeg. Politiek interesseert mij nog wel, maar dat einde met die zwangere vragen, wat moet ik daarmee?

Net ingevuld, maar wat een klote vragen zeg. Politiek interesseert mij nog wel, maar dat einde met die zwangere vragen, wat moet ik daarmee?

Zou inderdaad beter zijn als deze enquetes gescheiden van elkaar worden. Lijken nu een beetje hak op de tak en totaal niet gericht.

Dat niet iedereen die zich op geeft wordt gevraagd is heel normaal en dat heeft niks te maken met objectiviteit van 1vandaag;)

Tja dat is ook niet echt aan de orde in de media. Niemand zit te wachten op oud en nieuw zonder vuurwerk.

Niemand? Zeker weten?

Voor wat het waard is: mijn voltallige gezin alsmede de acht mensen die ik zo ver heb gekregen om zich aan te melden, hebben vanochtend allemaal de mail gekregen inzake de Politicus van het jaar. Tussen de ontvangst van de eerste en de laatste mail zaten vier uur.

Het betreft mensen die zich vorig jaar hebben aangemeld maar ook mensen die zich twee weken terug hebben ingeschreven. Mannen en vrouwen, van alle leeftijden. Allemaal in loondienst, in opleidingsniveau varierend van MBO tot WO.

Ze kregen allemaal onlangs de MeToo-en vuurwerkenquete en hebben allen die enquete ingevuld (pro vuurwerk uiteraard). Geen van allen gebruike hotmail of outlook.

Back
Bovenaan