Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn jongste zoon vond de eerste vuurwerk folder tussen de post. “Die is van mij” zei ie…prachtig:)

Enige plek waar ik altijd nog wel folder meenam doet het dit jaar nie meer vanwege de kosten en dat mesten via site kijken/bestellen

Vandaag eindelijk 2 folder ontvangen.
-Bestelvuurwerk
-Gelderse vuurwerkhal
:handsup:

Weet iemand nog winkels die ook vuurwerk folders per post versturen ?
wil dit jaar zoveel mogelijk vuurwerkfolders verzamelen!
Als winkels weet post ze dan hier, natuurlijk mag je dat ook via pb sturen :)

Gisteren de eerste twee gehad van Stefantvs. Altijd super gaaf om in folders te neuzen en ik pakte ze er meteen bij, echter toen ik de prijzen zag die erbij stonden vond ik het bekijken van de folder meteen minder aangenaam. Wat mij altijd tot vreugde stemde, kwam er nu een soort gevoel van gelaatheid bij mij op. It s done :confused:

Hier ook niets.
Ik dacht er gisteravond 1 te hebben, maar helaas.
Het was de folder van de Aldi, dat artwork hebben ze gewoon gejat van Wolff.

Hier 3 folders via de post.

1. Primera in Scherpenzeel (GLD)
2. Magnumdealer uit Barneveld, Vonk tweewielers
3. Weco vuurwerk uit Scherpenzeel

Prijzen liggen erg hoog, enkel Magnum is nog prima te doen vind ik. Als je goed filtert kun je nog wel prima cakes scoren voor een redelijke prijs. Compounds zijn naar verhouding wel een stuk duurder geworden..

Hier vorige week een folder ontvangen van een Rubro dealer,staat de sodom and gomorrah in voor 249e
Dat lijkt me een foutje...meerdere mensen die de folder onntvangen hebben?

Vandaag lag pas de tweede folder op de mat. Tis steeds kariger aan het worden. Hoop er nog wel een paar te scoren dit jaar.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan