Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er maar één folder binnen gekregen tot nu toe.. Als liefhebber kijk je altijd uit wanneer er een folder pakket in de bus valt na sinterklaas, helaas vorige week geen folders gehad. Vandaag zat er niks bij.... pff

Zal ze wel bij de winkel meenemen eind van het jaar.

Heb de afgelopen dagen 12 verschillende folders ontvangen! Zitten hier opeens enorm veel winkels in de regio of ze verspreiden in een groter gebied dan voorheen.

Ja inmiddels alle folders folders ontvangen of opgehaald in de winkels.
Het lijkt wel of ze steeds dikker en kleurrijker worden. Heerlijk leesvoer!!

Zoals gewoonlijk de woensdag na sinterklaas alle folders binnen gekregen. Het zijn dit jaar 7 stuks. Weer lekker bladeren :D

Is beter toch? Hoef jij bijna geen moeite te doen om aan folders te komen.
Hier totdusver maar een ontvangen.

Wat het jammere is aan veel van de huidige folders zijn die schreeuwerige leuzen "Mooiste vuurwerk van Nederland", "Grootste vuurwerkdealer van Nederland", "Hoogste kortingen van Nederland", "Goedkoper kan bijna niet!", persoonlijk stoor ik mij daar wel aan want we weten allemaal dat dat niet echt zo is. :p
Iets met.... zo lang we maar korting krijgen... tjah we blijven Nederlanders. Doe zelf nooit mee aan die korting hype. Koop wat ik zelf leuk vind.

Bij het lezen van de folders vallen die van Zena en Vuurwerktotaal op. Alleen foto,s en prijzen; geen productomschrijvingen. Hoe weet de burger nu wat hij moet kopen?

Bij het lezen van de folders vallen die van Zena en Vuurwerktotaal op. Alleen foto,s en prijzen; geen productomschrijvingen. Hoe weet de burger nu wat hij moet kopen?

Door online te kijken :) die folders hebben niet eens een invul bestellijst, maar refereren logischerwijs naar hun site om te bestellen.

We zijn alweer bijna halverwege december en heb nog maar 1 folder ontvangen, van Zena.
Daar stond voor mij niks nieuws in aangezien ik de webshop al gezien had, wel de datum van de plaatselijke demo in bekend gemaakt. Helaas kan ik dan niet dus deze folder brengt nog slecht nieuws voor mij ook.:D

Vind het wel jammer dat de folders van vuurwerktotaal en zena geen prijslijsten hebben, ben dol op het elk jaar in Excel zetten van de hele prijslijst van alle folders die ik ontvang.

Dit jaar trouwens nu al 10 folders hebben :) Pas 1 folder echt zelf moeten ophalen, de rest gehad via de post.

CzpOTb4XcAAxXcM.jpg:large

In Enschede met de post al 3 stuks ontvangen, in Elburg al 5
En bij elkaar al zo'n 10 verzameld :)

Van de week op de fiets richting Losser en Glanerbrug, misschien nog Hengelo (hoewel dat een fietstocht van ruim 40 kilometer zou worden, en ik een studenten-proof-sportlijf heb :P )Maar we kijken wel even.

Van welke filialen in Enschede heb jij al ontvangen dan?
Ik heb nog niets:cry:

het is nu al weer 15 december en nogsteeds geen enkele folder op de deurmat gekregen, en ik blijf toch een man van papier...

hopen dat de komende week wel wat folder binnen komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan