Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, gister de eerste folder ontvangen. De folder van Intratuin is binnen. Niet dat ik nog iets bestel maar toch altijd sfeer verhogend dat de folders weer binnen komen.

@ sg1-Westland

Haha wat vet! Ik kan je vertellen dat ik ooit ( 18 jaar geleden schat ik ) een buurman had, en die kwam om 01:00 thuis met oud en nieuw. Alle buren stonden na het afsteken van het vuurwerk bij het brandje midden op straat. De buurman stapt uit zijn auto, trekt de kofferbak open en tovert dat pakkket nog even tevoorschijn! Dat was in die tijd echt fenononenaal!!

Zelf hier ook nog geen folders ontvangen..
Vroeger keek ik hier echt naar uit, tegenwoordig gaat alles online en staan daar ook de beste prijzen op. Kijk daarom ook weinig in folders daar waar ik vroeger uren lang naar folders kon kijken.

Ook wel leuk om te zien zijn oude folders. Op deze website kan je heel wat oude folders terug kijken: https://pyro.works/

Zelf vond ik vroeger altijd het Diamond Pijlen pakket heel erg leuk, echter zelf nooit gehad omdat ze vroeger voor mij te duur waren.

Kon echt niet wachten tot ze allemaal in de bus kwamen, heb even een folder-rondje gemaakt :) geeft toch dat nostalgische gevoel.

Vuurwerkfolders.jpg

Edit:
Vuurwerkmania - Cafferata flyer - Cafferata
Lesli - Zena NL - Vuurwerktotaal
Proline - China Red - Broekhoff/Rubro

Laatst bewerkt:
Vandaag de folder van Vuurwerktotaal Nieuw-Vennep en de folder van The Firework Factory Hoofddorp ontvangen :)

Gister de eerste folder van 1 lokale dealer die eerst Lesli verkocht, maar dit jaar ook zena erbij doet

Heb er 2 ontvangen in de bus en heb er vandaag zelf 3 opgehaald. Tot mijn verbazing was er ook 1 die nog niet eens een folder had en toen ik vroeg wanneer komt het showroom zijden ze na de kerst. Nou lekker optijd.:p dan heb je er zelf als verkoper echt zin in.

welke shop was dat. ja ach die heeft een voorverkoop van 1 dag de 28ste klaarzetten en dan de verkoop open gaan om 10 uur tot 17 met tussen de middag uurtje dicht lunchtijd.

Heb er 2 ontvangen in de bus en heb er vandaag zelf 3 opgehaald. Tot mijn verbazing was er ook 1 die nog niet eens een folder had en toen ik vroeg wanneer komt het showroom zijden ze na de kerst. Nou lekker optijd.:p dan heb je er zelf als verkoper echt zin in.

Greutink een Vuurwerkplanet dealer. Maar oh ik zie nu wel dat ze 16 dec een demo geven.

Zou toch denken dat ik foute info heb gekregen want lijkt me toch dat je een showroom klaar hebt voor dat je een demo schiet.

Ik hoopte dat er afgelopen zaterdag een zou krijgen telkens effe na de brievenbus lopen maar helaas..

Deze week 2 binnen gehad van plaatselijke dealers. Zullen er niet veel bijkomen denkik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan