Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zijn bij jou de eerste vuurwerkfolders alweer op de deurmat gevallen?
Wat doe je er verder mee? Blader je ze elke avond door, leer je ze uit je hoofd, lees je alles dat erin staat, schrijf je nog lijstjes met de hand vanuit deze folders?

Laat het ons weten!

Afgelopen jaar 0 folders! En dat terwijl er hier 4 verkooppunten zijn. Nu maakt het voor mij niet uit aangezien ik lang van te voren bestel. Wel jammer voor de sfeer en ook voor de kids die er graag in kijken.

Folders lijken minder te worden na de 2 ellendige jaren, gelukkig komt er nog wat binnen, voor spek en bonen maar desalniettemin worden ze herhaaldelijk doorgespit en bewaard! Soms leuk en tegelijkertijd schrikbarend om te zien voor welke prijzen artikelen over de toonbank gaan, bevestigd dan toch weer dat op tijd bestellen geen kwaad kan. Heel afentoe zit er nog een pareltje tussen maar los van bovenstaande horen de folders er zeker bij!

Vorig jaar hier één spaarzame folder. Er valt wel het één en ander af te halen maar dat is toch minder leuk dan het binnen krijgen.
Ik wil dit jaar actiever opzoek gaan naar folders wanneer ze niet komen via de post.
Ik ga me de lol niet laten afnemen :P

Tegenwoordig helaas 1 of 2 flyers, maar folders krijg ik niet meer in de brievenbus.

Vorig jaar precies 0 folders ontvangen, vind dat wel jammer want het heeft wel wat door de foldertjes bladeren .

Denk niet dat het dit jaar anders zal zijn..

Hier krijgen wij ook bijna geen folders meer. Weet nog toen ik klein was en uit school kwam elke dag ging kijken of er folders op de mat lagen

Ben benieuwd of er dit jaar nog folders komen. Vorig jaar 1 folder in de bus, wel hier een daar nog een folder in de winkel kunnen scoren. We gaan het dit jaar maar weer beleven

Tegenwoordig een NEE-NEE sticker op de brievenbus dus hopen om bij wat winkels een foldertje te scoren straks

Folders ?
Daar doet men hier al jaren niet meer aan,sinds internet en webshops goed ingeburgerd zijn,daalde dat aantal van ongeveer 10 folders,13 jaar terug,naar 0 al een jaar of 5-6.
Men houd dat geld liever in de zak,aangezien "iedereen tegenwoordig via internet besteld,of in de winkel besteld"
Je mag al van geluk spreken als je nog een folder met bestel lijst aantreft in de winkel,meestal is dat enkel een bestel lijst.
Ook het aantal winkels wat uberhaupt nog verkoopt, is al aardig gedaald in de afgelopen jaren.

Volgens mij 1 foldertje en een flyer op a4 formaat. Was inderdaad altijd leuk er doorheen te bladeren.

Soms zie je ze nog in de winkel.
Geeft altijd nostalgische gevoelend naar vroeger. 100x de folder doorlezen om te puzzelen dat je zoveel mogelijk kon kopen. Om vervolgens in de winkel te bestellen en een gekleurd nummertje met de bon te krijgen, de andere kant werd aan je bestellijst geniet.

Vorig jaar echt 1 of 2 folders ontvangen, dat zal dit jaar zeker niet meer worden gok ik zo. Wat ik nog wel eens doe, is oude folders doorkijken. Vaak staan er wat op internet, dat geeft dan toch wel wat nostalgische gevoelens.

Vroegâh, toen je de folder in de bus kreeg en je de bestellijst ging invullen. Alles narekenen om vervolgens een nieuwe te moeten halen omdat je over het budget heenzat en alles al met pen was ingevuld... mooie tijden!

Helaas hier ook geen folders meer. Erg jammer, want altijd erg sfeervol!

Kwam op internet nog wel wat oude folders tegen:

Helaas hier ook geen folders meer. Erg jammer, want altijd erg sfeervol!

Kwam op internet nog wel wat oude folders tegen:

Heerlijk om te zien. Als kleine jongen vaak weer terug naar de winkel voor een nieuwe omdat ik de bestellijst al had ingevuld en ik toch een andere keuze wilde maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan