Al 15.000 meldingen over vuurwerkoverlast

Er is niet te achterhalen wie er gestemd heeft!

Het systeem werkt op postcode met alleen 4 cijfers en niet op de letters waardoor de straat (helaas) niet te achter halen is.

Misschien maar goed ook.. Je weet nooit wat idioten kunnen uithalen.

Wel is het vreemd dat er uit mijn woonwijk meldingen komen ( 20+ ) maar ik heb nog geen knal in de buurt gehoord...

Uiteraard ook even een nep melding gemaakt.. met dat ze weer achterlijk bezig zijn met het trieste meldpunt!

Ik kan er ook helemaal niet inkomen, al die vuurwerk overlast. Als ik de berichten en de mensen die er op reageren moet geloven zou het een halve oorlog moeten zijn in heel Nederland. Overal zie ik mensen klagen dat hun wijk "geterroriseerd" word, en dat er al weken/maanden vuurwerk afgestoken word. Zwaaaaar overdreven als je het mij vraagt. Ik heb in mijn woonplaats en omgeving in de hele maand December misschien net 5 knallen gehoord.

Sowieso overdrijven ze om hun gezeik meer kracht bij te zetten...Natuurlijk zijn er knallen te horen maar terroriseren?oorlogsgebied?..laat me niet lachen.

ROTTERDAM (ANP) - Bij het meldpunt vuurwerkoverlast.nl zijn al ruim 15.000 meldingen binnengekomen. De meeste klachten komen uit de drie grote steden: Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Maar ook vanuit Zuid-Limburg en Oost-Nederland wordt veel geklaagd.

Het meldpunt is een initiatief van 25 lokale GroenLinks-fracties. Volgens hen storen steeds meer mensen zich aan harde knallen, te vroeg afgestoken vuurwerk en onveilige situaties op straat. Het meldpunt ging woensdag de lucht in.

Overlast melden kan tot 3 januari. Het is het derde jaar op rij dat burgers hun klachten kwijt kunnen bij dit meldpunt. Vorig jaar kwamen er bijna 90.000 klachten binnen. Het jaar ervoor ontving GroenLinks ruim 82.000 meldingen.

Begin volgend jaar krijgt de Tweede Kamer een rapport over de vuurwerkklachten. Ook een aantal burgemeesters krijgt dat verslag.

Bron: Tubantia

Hoeveel GL figuren bellen wel 10 x keer volledig onbetrouwbaar

Er is niet te achterhalen wie er gestemd heeft!

Het systeem werkt op postcode met alleen 4 cijfers en niet op de letters waardoor de straat (helaas) niet te achter halen is.

Misschien maar goed ook.. Je weet nooit wat idioten kunnen uithalen.

Wel is het vreemd dat er uit mijn woonwijk meldingen komen ( 20+ ) maar ik heb nog geen knal in de buurt gehoord...

Uiteraard ook even een nep melding gemaakt.. met dat ze weer achterlijk bezig zijn met het trieste meldpunt!

Je stelling klopt niet.

Neem als voorbeeld postcodegebied 7411 in Deventer. In dat postcodegebied zijn wél meerdere klagers actief. 10 klachten afkomstig vanuit een pand aan De Brink. Vijf klachten afkomstig vanuit het gemeentehuis, waarbij het mij overigens niet zou verbazen als deze klachten afkomstig zouden zijn van de lokale GroenLinks-fractie.

weet je wat het is.die site is zo ongeloofwaardig als de pest, iedereen kan melden dat ie een knal gehoord heeft,maar dat kan je nooit nagaan omdat die gene de enige is die het gehoord heeft,ik kan 100 meldingen doen van een knal maar niemand die het na kan kijken. oftewel het is gewoon een ruksite

Back
Bovenaan