Aklasse vuurwerk Apeldoorn

Even duur als Vuurwerkgigant.
Robin Hood is (op de Thunder shocks na) nog goedkoper, helaas wel met maximum.

Even duur als Vuurwerkgigant.
Robin Hood is (op de Thunder shocks na) nog goedkoper, helaas wel met maximum.

Volgens mij is de eigenaar ook familie van de gigant. Kan dit ook helemaal mis hebben maar zag 1 man plaatsen op facebook dat hij het begonnen was en hij is wat ik weet weer familie van de gigant..

Volgens mij is de eigenaar ook familie van de gigant. Kan dit ook helemaal mis hebben maar zag 1 man plaatsen op facebook dat hij het begonnen was en hij is wat ik weet weer familie van de gigant..
Folder is ook bijna identiek. Kan kloppen.

toch wel erg jammer dat je minimaal voor 25 euro moet bestellen wil je gebruikmaken van die powerprijzen

toch wel erg jammer dat je minimaal voor 25 euro moet bestellen wil je gebruikmaken van die powerprijzen

Heb je hier ook dat je een max aantal per klant hebt? Anders neem je 20 pakjes mad dog shocks, schijnen goed hard tegaan en kosten maar een euroknallertje. Moet je alleen nog voor 5 euro erbij halen.

Heb je hier ook dat je een max aantal per klant hebt? Anders neem je 20 pakjes mad dog shocks, schijnen goed hard tegaan en kosten maar een euroknallertje. Moet je alleen nog voor 5 euro erbij halen.

zijn ook powerprijzen:O dus je moet echt iets anders kiezen dan powerprijzen. ik ging alleen voor een 100k rol maar die word zo dus al 50 euro. voor die prijs is die elders ook wel te koop

zijn ook powerprijzen:O dus je moet echt iets anders kiezen dan powerprijzen. ik ging alleen voor een 100k rol maar die word zo dus al 50 euro. voor die prijs is die elders ook wel te koop

Oh excuses heb het verkeerd gelezen, ja dat is dan wel erg balen. Anders een keer langs de winkel gaan en het daar bestellen?

Die geen powerprijzen heeft met de gratis producten te maken. Enkel een rol kan prima.

Enkel in voorverkoop staat in de folder.

Je hebt helemaal gelijk. je moet alleen totaal boven de 25 euro uitkomen. dus even een paar shocks voor een euro erbij gedaan en de bestelling is geplaatst:)

Back
Bovenaan