@ jupilerfreak,
Dat moet inderdaad niet bedoeling zijn, dat mensen maar denken van 'ik krijg er een simpel buisje bij, hier moet ik het maar mee doen en niet anders'. Om 00:00 in de straat heb ik vorig jaar ook al meerdere ongelukken meegemaakt, dat mensen hun cake's niet vast zetten ( was aan het filmen, en opeens vloog er een bombette vollop tegen me buik aan ) en dat soort situatie's .
Heeft te maken met het simpel denken van de consumenten. Ze willen snel snel hun potjes en pijltjes afsteken en dan weer naar binnen.
Maar over dat van de leden, ik weet niet of dat naar aanleiding van mijn bericht was, maar dan snap ik niet wat je bedoeld met luiheid. Als je iets op een makkelijkere manier goed kan doen, waarom dan express moeilijk doen? Zelfde geld als je naar een winkel tegen over je huis moet lopen, maar omdat je niet lui wilt zijn, maak je eerst 4 rondjes om je straat om als volgt naar de winkel tegenover je huis te gaan lopen.
Ofterwijl, ik heb meerdere oplossingen om mijn pijlen af te steken en waarom zou ik dan express meer tijd moeten stoppen in een rek bouwen? Dat heeft totaal geen logica. De enige reden die ik dan hier zie is om me dan niet aangesproken te gaan voelen als een lui vuurwerkcrewlid

( dit alleen wanneer dit naar mij bedoeld was, want ik kon dat niet duidelijk opbrengen uit je post )