Ajax krijgt eigen vuurwerk

Ruben

VWC lid
VAK410 in vuur en vlam.

Anti vuurwerk video’s op de schermen in het stadion, strenge controles bij de toegangspoort en zelfs hoogopgeleide vuurwerkhonden. Dit zijn de wekelijkse taferelen waar wij mee te maken hebben.

Tot onze grote verbazing komt Ajax nu weer met iets nieuws: eigen vuurwerk.

In de presentatietekst van dit goed wordt er zelfs gehoopt dat andere Nederlandse clubs ver zullen komen in de Champions League. Sinds wanneer maken wij ons druk om de prestaties van andere clubs? Had de heer Jol nog een sms gestuurd naar Den Haag dat ie ook zo teleurgesteld was met de uitschakeling in de KNVB Beker?

Ajax verleent nu haar naam aan “voetbalvuurwerk”, in het verleden werden we nog geconfronteerd met Ajax parfum en Ajax vla. We dachten dat deze ongein enigszins aan het terug lopen was. Maar met Ajax-vuurwerk hadden we geen rekening gehouden.
Dit wordt overuren draaien bij de Ajax kidsclub, ouders en kinderen zullen grondig worden gefouilleerd. Voor Hoofdagente Irene en haar manschappen zal dit een A, C, A, B.’tje worden!

Wanneer wordt de focus gelegd op de stoelen in de Arena, de aanvoerdersband van Luis, de terugkeer van het enige echte Ajax logo en last but not least: de resultaten op het veld en de interne strijd van mensen die geen Ajax hart hebben!

LEGALIZE PYROSHOWS!
Bron:
http://www.vak410.nl/main/?p=6665

vind dat ze bij sfeer acties best vuurwerk goed mogen keuren. dat het dan geregeld en gecontroleerd loopt. bijvoorbeeld door mensen die er toezicht op houden etc.

De scherpe stijl van de 410 teletubbies laat mij nu wel enigszins lachen.
Goed dat ze zich afzetten tegen de veel te dure voetbalpakketen.
Zouden meer clubs moeten doen. Maar ja, dat scheelt weer centjes he.

En terrecht dat vak 410 van zich laat horen. Je krijgt direkt overal een stadionverbod voor als je maar een trektouwtje bij je hebt. En nu komen ze wel met een vuurwerklijn, echt heel erg slecht!
Bij Heerenveen hebben ze wel eens een aktie gehouden met legale fakkels, met minder rook enzo, kreeg je vooraf een kleine cursus hoe je hem aan moest steken en wat te doen als het fout gaat.

Laatst bewerkt:
Volgens mij betreft het hier gewoon de voetballijn van Lesli.
Deze lijn bestaat inmiddels 2 jaar en Ajax heeft nooit mee willen doen omdat zij vonden dat voetbal en vuurwerk niet met elkaar geassocieerd moesten worden.
Geen idee wat er nu gedaan is dat het ineens wel kan, maar feit blijft dat dit er voor zorgt dat Lesli de voetbalpakketten eindelijk ook in de folder gaan zetten, want hier wilde ze niet aan voordat ze de 3 topclubs (lees: ajax, feyenoord en psv) hadden.
Dat is voor ons als winkels natuurlijk wel beter:)

volgens mij kom je voor een voetbalwedstrijd om naar het voetbal te kijken... Dat er nu gejankt wordt om dat men geen vuurwerk mag afsteken vind ik gewoon kinderachtig. Als je naar een popconcert, schaatswedstrijd ofzo gaat neem je toch ook geen vuurwerk mee???

Sfeer maak je met zn allen.. en staat los van dat vuurwerk.

Back
Bovenaan