Airy Fairy

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5011
Artikelnaam: Airy Fairy
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: Blue & red stars with cracling & red, green & white tails up to orange & blue, pink & green, red & silver peonies
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl
Richtprijs: €11,-

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

imgp1248medium.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw, zoveel verschillende effecten in zo'n klein potje!
Lijkt mij een waardige opvolger van de Yellow Sky, die dacht ik uit het assortiment is gegaan..

hmmm Dit is wel een leuk potje. Bevat idd veel effecten pyroguy. Het is nog wachten op het filmpje. Mocht hij bevallen dan ga ik hem wellicht kopen.

Magere en slordige effecten. Voor de prijs was ie leuk geweest maar gezien de effecten laat ik hem toch echt staan.

xavilolo ik ben het helemaal met je eens . oke er zijn veel aparte kleuren zoals paars en blauw in verwerkt . maar de efeckten sterven snel weg en zijn wel heel erg klein . het valt me op dat goedkoper hoe minder de efeckten worden .
ik vind dat ze daar echt eens beter op moete gaan letten.
want dit vind ik heel erg jammer wat ik heb gezien

Laatst bewerkt:
Oordeel niet te snel of de boeketten niet mooi zijn!
De Coloured Peonies en The Lemon and Pink one waren ook niet mooi op video. Maar in het echt vond ik ze toch nog aardig..

Daarbij heeft deze pot leuke effecten erin zitten. Dus ik ga deze pot zeker proberen!

Tja, het is wat slordig, maar wat kan je verder verwachten voor 11 euro? Hij valt me niet tegen in ieder geval. :)

Typisch pro-line weer dit, wat een armoedpotje zeg... voor 11 euro vind ik dat je echt wel wat meer kan verwachten hoor! Waarom kunnen Zena en Dynasty voor dat geld dan wel leuke dingen op de markt zetten...

Oordeel niet te snel of de boeketten niet mooi zijn!
De Coloured Peonies en The Lemon and Pink one waren ook niet mooi op video. Maar in het echt vond ik ze toch nog aardig..

Daarbij heeft deze pot leuke effecten erin zitten. Dus ik ga deze pot zeker proberen!

ik snap wat je bedoelt en je hebt ook wel gelijk :)
maar voor 11 euro verwacht ik meer in plaats van wel aardig . :bye:

Het is misschien wel een aardige pot in het echt. Maar ik denk toch dat dit niet echt een pot is voor op mijn lijstje. Heb al een paar betere producten, en om er dan zoiets tussen te gaan doen... Nee laat maar.

Het blijven slechte effecten en het zijn ook maar 9 shots, aan de ene kant gelukkig, want meer van die troep hoe ik niet te zien, maar aan de andere kant gewoon te weinig om er een leuk potje van te maken. Ik zou eerder The Lemon and Pink One nemen, 2,50 goedkoper, maar meer shots en betere effecten (vind ik).

ja ik zeg de lemon pink was wel mooie pot.
maar deze voor 11 euro is ook niet slecht
enige wat ik minder vindt is dat de coco magnolia uit het arsortiment is.
want dat was toch echt wel een goeie pot voor zo rond de 10euro.
met het broertje thunder salvo

Nou net dus zelf live gezien. En moet zeggen dat ik hem live velen malen beter vind dan op een filmpje, deze moet je gezien hebben want vooral de combinatie met mines is erg mooi :).

Gister op een demo gezien, en ik moet zeggen dat wat je op de filmpjes ziet inderdaad niet echt klopt. De kleuren zijn in het echt helderder, effecten zien er groter en beter uit. Alleen jammer dat ie niet 12 schots heeft ofzo, dat zou hem helemaal afmaken. Maar toch kan ik zeggen dat het een goede cake is...

Back
Bovenaan