Airplay Thunder Megapack [Uitloop]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 086
Artikelnaam: Airplay Thunder Megapack
Netto Kruitgewicht: 3,8gr
Aantal Schoten: info volgt
Effectomschrijving: De bekende knalkoning in grootverpakking! Maar liefst 32 single shot mortieren met extreem harde titanium burstknal.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: 8m
Richtprijs: info volgt
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

086_airplay_thunder_megapack_400x88.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

omlabeling van de thunderking bigshopper van lesli.

Troep. Zachte knallen, slechte afwerking en vaak nog duur ook.

Hele zachte knal! Echte rommel. Eentje op zijn kop om een goede indruk te geven van hoe zacht de knalletjes zijn. Geen Thunder 'king' te noemen dit...

Had de decibull mortieren besteld, die waren vorig jaar lekker hard dus wilde ze dit jaar weer 3x. Helaas had zena delft ze niet geleverd gekregen en kreeg ik 2 pakken airplay thunder dingen. Daardoor heb ik er 4 meer Woehoe, maar ben benieuwd hoe die zijn.

Edit: lees nu pas hoe deze zijn, hoop dat dit een nieuwe batch is ofzo die ik heb.

Had de decibull mortieren besteld, die waren vorig jaar lekker hard dus wilde ze dit jaar weer 3x. Helaas had zena delft ze niet geleverd gekregen en kreeg ik 2 pakken airplay thunder dingen. Daardoor heb ik er 4 meer Woehoe, maar ben benieuwd hoe die zijn.

Edit: lees nu pas hoe deze zijn, hoop dat dit een nieuwe batch is ofzo die ik heb.

Oei! Daar zit een aardig verschil in... Die decibulls gaan namelijk wel goed hard. Inderdaad ff hopen dat ze dit jaar beter klappen :)

Back
Bovenaan