Airbomb

Afgestoken voordat de mist kwam. Deze waren ook echt dik, net als alle andere f3 singleshots die ik had. Btw 11 gram klopt never..

Erg goede single shot! Ze gingen na het afsteken vrij vlot af ten opzichte van andere single shots maar voor het formaat was het echt een giga uitwerking.

Zo, dit zijn echt mooie dingetjes. Kunnen gewoon meedoen met de rest. Maar f2? Dan mogen ze volgend jaar nog...

Precies, dit is nooit 11 gram. Ze presteren dus beter dan gehoopt. :)

Het kan wel hoor, dit effect zien we in aardig wat 25mm mania producten, o.a. Espada Palms. De Espada Palms heeft gemiddeld 14 gram per schot en het effect van deze single shots lijkt net wat magerder dan een EP schot.

De hoeveelheid kruit zegt niet altijd alles.

Ik heb er ook een afgestoken, maar ik heb het effect niet gezien. Dit kwam niet eens door de mist, maar doordat de bombette maar 1.5 meter de lucht in ging, waardoor ik mijzelf genoodzaakt zag om snel om te draaien..
Hebben meerdere mensen hier last van gehad?

Ik heb er ook een afgestoken, maar ik heb het effect niet gezien. Dit kwam niet eens door de mist, maar doordat de bombette maar 1.5 meter de lucht in ging, waardoor ik mijzelf genoodzaakt zag om snel om te draaien..
Hebben meerdere mensen hier last van gehad?
Dit heb ik niet meegemaakt.
Viel me wel op dat bij beide die ik had.
De complete onderkant ook uit de tube geknald was. Had het idee dat er teveel stijg kruid in zat want de klap die er vanaf kwam met lanceren was niet normaal:bonk:
Vond ze voor de rest wel aardig niet super bijzonder

Back
Bovenaan