Air Bomber

Dit was een prima knalcake met redelijke ( felle ) knallen en waarvan de laatste row wel echt keihard was. Dat was wel even een verrassing voor me want ik wist niet dat er verschil in zou zitten. Daar zouden ze een hele cake mee moeten maken, beste knalcake van de markt dan.

Iemand toevallig deze cake nog geschoten afgelopen jaar? Lijkt een topper, maar net te weinig straatvideootjes of ervaringen om hem te bestellen...

Lekkere salute waaier dit, waarschijnlijk een omlabeling van de final fate van Wolff. China Red en Wolff zijn steeds meer samen aan het optrekken in vuurwerkland. Erg gave cake dit, stevige prijs maar dan heb je ook iets gaafs. Het blijven nederlandse vuurwerk salutes en een kleine diameter tubes, maar snelheid maakt veel goed.

Deze gezien op de demo in Zoetermeer. Burst was niet geweldig, zeker zachter dan een goede siercake.

Wel waren de laatste schoten / salvo's opvallend hard, echt véél harder dan de rest van de schoten. Foutje of de bedoeling?

Deze gezien op de demo in Zoetermeer. Burst was niet geweldig, zeker zachter dan een goede siercake.

Wel waren de laatste schoten / salvo's opvallend hard, echt véél harder dan de rest van de schoten. Foutje of de bedoeling?

Dat zal de bedoeling zijn, want als je goed kijkt op de productafbeelding, zie je ook dat de laatste 2 rijen een groter caliber hebben. Maar als ik jou goed begrijp dan had de hele cake wel uit dit kaliber mogen bestaan :wink:

De 20mm salutes waren naar mijn mening net te laf op deze afstand. De laatste 25mm rijen gingen wel erg lekker. In de straat als je er met je neus op staat is dit wel een fijne beuker denk ik.

Iemand deze gehad? Schiet wel lekker door!

Deze heb ik nog nooit gehad, de final fate meermaals.
Het zijn geen omlabelingen te zie aan tubediameters, aantal schoten.

Ik heb deze nooit besteld omdat deze me langzamer lijkt als de final fate.
Ik gebruikte de final fate in een kleine finale, dus ik wou geen langzamere.

Back
Bovenaan