Blitzzz VWC lid 7 okt 2009 #1 Artikelnaam: Air Action Effect: Nieuw! 8 pijlen oplopend tot pijlen met 40gr kruit. Adviesverkoopprijs: - Laatst bewerkt: 7 okt 2009
Artikelnaam: Air Action Effect: Nieuw! 8 pijlen oplopend tot pijlen met 40gr kruit. Adviesverkoopprijs: -
3 3607vuurwerk VWC lid 30 nov 2010 #2 heeft iemand hier ervaring mee, volgens mij zijn het best goeie pijlen.
lordofthunder VWC lid 1 dec 2010 #4 vriend van me heeft ze gehad, ik zou morgen wel vragen hoe ze waren.
lordofthunder VWC lid 3 dec 2010 #6 lordofthunder zei: vriend van me heeft ze gehad, ik zou morgen wel vragen hoe ze waren. Klik om te vergroten... Was niet 't geld waard zij hij . Alleen maar klein plofjes met een paar balletjes. Geen aanrader !
lordofthunder zei: vriend van me heeft ze gehad, ik zou morgen wel vragen hoe ze waren. Klik om te vergroten... Was niet 't geld waard zij hij . Alleen maar klein plofjes met een paar balletjes. Geen aanrader !
Xplode VWC lid 3 dec 2010 #7 Ik had deze samen met een vriend gekocht, Bedrag gedeeld, zo ook de pijlen Bij ons kwamen er wel goede effect van af
Ik had deze samen met een vriend gekocht, Bedrag gedeeld, zo ook de pijlen Bij ons kwamen er wel goede effect van af
Nitraat12 VWC lid 25 okt 2012 #10 Iemand die afgelopen o&n deze pijlen heeft geschoten? Of een filmpje?
R rutgervg VWC lid 27 okt 2012 #11 dit zijn prima pijlen, vergelijkbaar met een aantal pijlen uit het gateway pakket, waar wel filmpjes van zijn
dit zijn prima pijlen, vergelijkbaar met een aantal pijlen uit het gateway pakket, waar wel filmpjes van zijn