AI afbeeldingen

• Topic starter Topic starter GMP
  • Startdatum Startdatum

GMP

VWC lid
Goedemorgen medefreaks,

ik zat een beetje te stoeien met chatgpt (voor het eerst, ja ik ben 'laat'). Ik ben aan het proberen om een leuk oud en nieuw tafereel - uiteraard met vuurwerk - te genereren. Maar dat valt nog niet mee (fouten, maar vooral het element zelf afsteken vindt ie moeilijk en appelflappenkent ie niet :bonk:). Zag met prijsvragen dat anderen hier al meer bedreven in zijn. Leuk om hier wat creatieve creaties te delen?

Ben er zelf ook nog lerende in. Van plan om in het weekend even tijd vrij te maken om wat vuurwerklabels te maken. Gewoon om wat te oefenen / spelen. Zal na het weekend wel even mijn bevindingen delen.

Ik ben een diginoob! Ik zou graag wat willen leren over ai, daar ik het overal steeds meer om mij heen zie! Ik probeer wat met de tijd mee te gaan! Ik zie dat je er mooie creatieve dingen mee kan maken! Is daar een bepaald programma of software voor nodig?! Kan ik dat uit een app store halen oid?!

Mooie plaatjes! Ik heb er in december ook eens naar gekeken, maar oliebollen en appelbeignets zijn wel een probleem ja.

Algemene tips: geef zoveel mogelijk context. Vertel ‘m in welke rol hij zit (‘Je bent grafisch ontwerper’) en vertel specifiek wat je wil zien.

Zo levert deze prompt:

Je bent grafisch ontwerper en ik wil dat je een afbeelding voor me maakt. De afbeelding moet een oud Hollandse straat weergeven met veel feestverlichting en een laagje sneeuw. Boven de huizen is vuurwerk zichtbaar. Op de voorgrond zijn mensen bezig met het afsteken van siervuurwerk en klein grondvuurwerk, op de achtergrond staan mensen te kijken.

Je deze afbeelding op:

Bijlagen

• C8EF8422-462B-466D-AF16-C6F877248FB0.png
    C8EF8422-462B-466D-AF16-C6F877248FB0.png
    4,6 MB · Weergaven: 42
Back
Bovenaan