ahaus-alstatte

Grazy Elmo

VWC lid
ik lees in het krantje van euregiofeuerwerk.de
dat er een show van ze zou plaatsvinden op 22 december om 20.00
alstatter-brook 34, ahaus-alstatte!

He da's mooi! :)
Heb dat foldertje ook gehad, maar nog niet goed gelezen dus.
Hier ga ik zeker effe naartoe, is lekker dicht bij huis :)

Ik ben wel benieuwd naar de cakes uit de Gem Collection van Royal Fireworks.
Een 2 tal cakes hebben meer dan 15 gram per schot. Eens zien wat dat in dit geval uit maakt.

Aangezien meerdere personen ze dus al hebben gezien, zijn er filmpjes van?

Er zijn idd filmpjes van,Ik weet echter niet of deze gepost mogen worden aangezien het een eigen productlijn betreft.

Mischien zou je euregio kunnen mailen met de vraag of er beeldmateriaal beschikbaar is.

grtz

maaruhhh...
weet iemand inmiddels al wat voor show/demo dit prcies gaat worden?
en of er een goeie finale inzit??
de demo's die ik nog weet die in duitsland gehouden werd,, werd vaak een proffesionele finale geschoten,, dus ben benieuwd hoe dat bij deze zou gaan!!

Vuurwerk Ahaus om 20:00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Er gaan er ook een paar mis
Bedankt jongens :D:D

--- jornc3

Laatst bewerkt:
Nou ik ben even gaan kijken maar het viel mij erg tegen.

Ze begonnen te vroeg.
Er werd niet gezegd wat er werd afgestoken.
Er was geen schietlijst en het werd nogal door elkaar geschoten.
Ik heb dan ook geen idee of de cakes uit de Royal Gem Collection zijn geschoten. Daar was ik wel benieuwd naar. Via de mail was mij namelijk meegedeeld dat er dit jaar geen filmmateriaal beschikbaar komt (terwijl deze er dus wel is).
Echte toppers zaten er voor mij echter niet tussen.
Ook waren er een aantal cakes die omvielen, die waren dus niet goed vastgezet, goed voorbeeld! Ze leken ook los op een rijtje te staan.

Maar vuurwerk kijken is altijd leuk :bye:

Nou ik ben even gaan kijken maar het viel mij erg tegen.

Ze begonnen te vroeg.
Er werd niet gezegd wat er werd afgestoken.
Er was geen schietlijst en het werd nogal door elkaar geschoten.
Ik heb dan ook geen idee of de cakes uit de Royal Gem Collection zijn geschoten. Daar was ik wel benieuwd naar. Via de mail was mij namelijk meegedeeld dat er dit jaar geen filmmateriaal beschikbaar komt (terwijl deze er dus wel is).
Echte toppers zaten er voor mij echter niet tussen.
Ook waren er een aantal cakes die omvielen, die waren dus niet goed vastgezet, goed voorbeeld! Ze leken ook los op een rijtje te staan.

Maar vuurwerk kijken is altijd leuk :bye:

Zo post ik een video met die omvallende cakes

Back
Bovenaan