Agenten weigeren nog te werken tijdens oud en nieuw door falend vuurwerkbeleid

Wat ik hier zie is een falend politiebeleid.

Bang zijn om überhaupt in te grijpen?
Jullie hebben de middelen, nu alleen nog in de praktijk brengen.
Ben je in actieve dienst en wordt je bekogeld met zwaar vuurwerk, betekend gericht mogen schieten daar er een aanslag op je gepleegd wordt.
Moet je eens opletten hoe snel die ongein stopt.

Probleem in deze huidige wereld is dat dat alles woke is, dus doe je foute dingen, dan moet er met gevoel ingegrepen worden en niet met harde hand, en daar ligt de oorzaak van het probleem.

Ok. Dus dan is het afsteken van fonteintjes ook verboden. En dan? Wat is op 2 januari 2026 het nieuwe mediabericht door de politie? Als gebleken is dat de jaarwisseling in grote steden wederom onrustig is verlopen, kanslozen nog steeds met cobra's hebben gesmeten, hulpverleners nog steeds zijn gehinderd, er nog steeds auto's zijn uitgebrand?

Welk willekeurig beleid wordt dan als zondebok aangewezen?

De rubberen kogels zijn kennelijk op. Maar ja, ook niet nodig als je de-escaleren als zaligmakend ziet.

Ik ben opgevoed met: wie niet horen wil, moet maar voelen. En met: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Wellicht volgens sommigen/velen niet meer van deze tijd. Nou, als er een traditie is die moet worden aangepakt, is het de begripvolle manier waarmee de politie vaak opereert. Bij sommige mensen/bevolkingsgroepen werkt dat niet meer. En dan heb ik het niet alleen over Finnen.

Maar ja, angst en lafheid troef in natte-krantenland. Uiteindelijk krijgt elk volk de leiders die het verdient.

Amen.

Ok. Dus dan is het afsteken van fonteintjes ook verboden. En dan? Wat is op 2 januari 2026 het nieuwe mediabericht door de politie? Als gebleken is dat de jaarwisseling in grote steden wederom onrustig is verlopen, kanslozen nog steeds met cobra's hebben gesmeten, hulpverleners nog steeds zijn gehinderd, er nog steeds auto's zijn uitgebrand?

Cynisch genoeg zijn dan pas burgemeesters en politiebestuurders zelf wrs aan de beurt...

Wat ik hier zie is een falend politiebeleid.

Bang zijn om überhaupt in te grijpen?
Jullie hebben de middelen, nu alleen nog in de praktijk brengen.
Ben je in actieve dienst en wordt je bekogeld met zwaar vuurwerk, betekend gericht mogen schieten daar er een aanslag op je gepleegd wordt.
Moet je eens opletten hoe snel die ongein stopt.

Probleem in deze huidige wereld is dat dat alles woke is, dus doe je foute dingen, dan moet er met gevoel ingegrepen worden en niet met harde hand, en daar ligt de oorzaak van het probleem.
Ja zeg ik ook al tijden maar ja dan krijg je Rtl Shownieuws en SBS Boulevard over je heen en dan moeten er Kamervragen komen en oh oh oh wat is de bevolking dan collectief verontwaaaaaardigd en dat kan je als kabinetspartijen zomaar stemmen kosten!

Denk dat de multi culti wel ontziet word

Back
Bovenaan