Afvalbak vliegt woning in

Torrr

VWC lid
Gepubliceerd op 12 november 2010, 17:47
Laatst bijgewerkt op 12 november 2010, 17:49

enkhuizen - Een stuk van een ijzeren afvalbak is door het raam van een woning aan de Asterstraat in Enkhuizen gegaan. De bak ontplofte door explosieven.

Bewoonster Els van der Leek: ,,Ik lag gelukkig al in bed toen ik een luide knal hoorde.’’ Die knal was veroorzaakt doordat onbekenden zwaar vuurwerk hadden afgestoken in de gemeentelijke afvalbak op tientallen meters afstand van haar woning.

De bak knalde door de explosie uiteen in vier delen. Een groot stuk hiervan, namelijk de complete ijzeren voorkant, werd gelanceerd. Het vloog precies tussen twee bomen op het huis af.

Het dubbelglas van het voorraam en de dichtgeschoven gordijnen bleken geen obstakel. Het raam sneuvelde, waarna het stuk afvalbak tegen de zitbank tot stilstand kwam.

Bron : http://www.noordhollandsdagblad.nl/...article6570614.ece/Afvalbak-vliegt-woning-in-

Wat een downtjes die dit hebben gedaan, het word steeds gekker zeg. Ook zo nutteloos om een prullenbak op te blazen.

Echt schandalig dit. Belachelijk gewoon. Zo jammer dat vuurwerk voor de zoveelste keer in een negatief daglicht wordt gezet. En op wat voor een manier ... :angry:

Voor hetzelfde geld had een heel gezin op de bank tv gekeken ... Dan heb je gewoon onschuldige gewonden.

Die lui die dit doen moeten toch wel voledig de weg kwijt zijn... nogmaals, echt Schandalig dit.

Hier kan ik slecht tegen zeg ... :mad:

vind het ech zielig om prullenbakken op te blazen. je ziet wat het voor gevolg kan hebben.
is niet goed voor de naam van het vuurwerk

Echt schandalig dit. Belachelijk gewoon. Zo jammer dat vuurwerk voor de zoveelste keer in een negatief daglicht wordt gezet. En op wat voor een manier ... :angry:

Voor hetzelfde geld had een heel gezin op de bank tv gekeken ... Dan heb je gewoon onschuldige gewonden.

Die lui die dit doen moeten toch wel voledig de weg kwijt zijn... nogmaals, echt Schandalig dit.

Hier kan ik slecht tegen zeg ... :mad:

De gevolgen waren dan inderdaad niet te overzien..

Volledig de weg kwijt zijn is denk ik niet echt aan de orde, omdat de bedoeling was om alleen de prullenbak op te blazen en niet om stukken door woningen te laten vliegen.

Snap uberhaubt niet waarom er gesloopt word. Snap de kick daar niet echt van. Vuurwerk afsteken op een normale manier is voor mij voldoende om een kick te krijgen.

Vuurwerk afsteken op een normale manier is voor mij voldoende om een kick te krijgen.

Ik denk dat zo'n beetje iedereen die hier op het forum zit er gelukkig zo over denkt, maar het is zoals zo vaak in deze wereld : de goeden moeten onder de kwaden lijden :shocked:

Back
Bovenaan