Aftershock rockets[Vuurpijl Ass.]

Deze dit jaar ook gehad (12 stuks) en ze vielen ook bij mij zwaaaaaar tegen. Het waren nu net geen babypijltjes met een fluit en een miezerige hoeveelheid crackling. Kleine pijltjes in een verfomfaaide verpakking die werden verkocht als knalpijlen van formaat. Vroeger waren het dat ook, maar nu zeker niet meer, maar men lift nog wel mee op de vroeger gemaakte naam. Jammer van Rubro en een absolute afrader voor volgend jaar. Als het om meer geld ging had ik me echt genaaid gevoeld.

Zo, goed dat ik dit nog even lees, ik las een omschrijving dat het 40grams crackling pijlen zouden zijn....niet dus?

Edit: oops nee dat zijn Thunder Rockets...nieuw??

Zo, goed dat ik dit nog even lees, ik las een omschrijving dat het 40grams crackling pijlen zouden zijn....niet dus?

Edit: oops nee dat zijn Thunder Rockets...nieuw??

Dat zijn inderdaad de Aftershock Thunder Rockets XXL. Die zijn nieuw dit jaar en hebben 38 gram. Daar kun je wel wat van verwachten lijkt me.
De andere versies van Aftershock Rockets zou ik lekker laten liggen.

Hee Richardus,

Volgens mij hebben de heren het over deze pijltjes:
1028_VUURWERKMANIA_AFTERSHOCK_ROCKETS_groot.gif
Deze waren inderdaad bagger as f*ck! maarja.. ik had deze vorig jaar 1+2 gratis geloof ik (euro per pakje). Sommigen hadden wel een uitvoering met een knal. Die van mij waren fluiters met crackling. Ik heb nog over van vorig jaar en dit jaar bij besteld dus ff vergelijken..

Maar jij doelt op de nieuwe pijlen denk ik?
download.png
Deze wegen 40 gram inderdaad. (Nagewogen door iemand die ze verkoopt). Ook zitten deze pijlen in een kooi verpakking. Hier heb ik ook een paar pakjes van besteld :cool:

Hee Richardus,

Volgens mij hebben de heren het over deze pijltjes:
Bekijk bijlage 25729
Deze waren inderdaad bagger as f*ck! maarja.. ik had deze vorig jaar 1+2 gratis geloof ik (euro per pakje). Sommigen hadden wel een uitvoering met een knal. Die van mij waren fluiters met crackling. Ik heb nog over van vorig jaar en dit jaar bij besteld dus ff vergelijken..

Maar jij doelt op de nieuwe pijlen denk ik?
Bekijk bijlage 25730
Deze wegen 40 gram inderdaad. (Nagewogen door iemand die ze verkoopt). Ook zitten deze pijlen in een kooi verpakking. Hier heb ik ook een paar pakjes van besteld :cool:
Pijlen gaan met een gil de lucht in. Geven een leuke klap met een
stukje knetter.Pijlen zijn een stuk groter dan die van vorig jaar.

Gr Gerrit

Hee Gerrit !,

Bedankt voor uw toelichting! Ik wist persoonlijk niet dat deze ook een fluit gaven. Extra leuk dus!

Een beetje vergelijkbaar met de eerste pijl van dit filmpje?:
(Strike Force pijlen)

De nieuwe pijlen van de aftershock rockets waren een stuk beter, met een leuke korting zijn die geen miskoop.

Back
Bovenaan