Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vond wel lekker pijlen [knip] gaven lekker knal en wijd boeket dus heb gewoon dit jaar weer besteld
Grappig dat ik dit nu net lees na een stukje gelezen te hebben in het gedeelte Aanpassingen en Regels op dit forum. Daar hebben ze het juist over wat wel en niet besproken zou mogen worden.
Jij hebt het over een legale vuurpijl die je oneigenlijk gebruikt door hem vast in de grond te zetten. Doen waar ie niet voor bedoeld is en waar vuurwerk critici en tegenstanders zich dood aan ergeren. Niet gek dat er weerstand is tegen vuurwerk op zo'n moment. Niet goed voor onze hobby dus.
Het nut van zo'n bericht ontgaat me volledig, het nut om hem vast te zetten ook trouwens.
Bijkomende vraag.... Die eigenlijk in het andere gedeelte van dit forum verder besproken zou moeten worden: zou VWC dit soort berichten niet gewoon moeten verwijderen?
Belachelijk het zijn 5 grams fluit met knetter pijlen geworden.
Lekker gedaan dan Rubro, meeliften met de oude stijl pijlen en zelf troep op de markt brengen. Jammer genoeg zijn de meeste actie artikelen van rubro van deze kwaliteit.