Aftershock damage inc.

Precies wat ik dus verwacht had. Ik vind 15 euro dan ook echt veelte gortig voor die felle knalletjes die je krijgt.

Had deze laatste dag ook even meegenomen... puur uit nieuwsgierigheid, of het nou wat was..

Viel indd tegen.. en na mijn gevoel exact het zelfde als de nieuwe batch delicious thunder.

Ik bestel er denk ik toch maar eentje voor overdag. Lijkt me een leuk bakje om er even in te komen.
Voor die paar euro in de freakactie durf ik het wel aan. :)

Afgelopen jaar geschoten per 10 en 6 los. Komen echt goede knallen vanaf, zeker gezien de prijs die ik ervoor heb betaald (á €4 p/s).

Kan me niet herinneren dat ik deze eerder heb geschoten dus deze is ook voor dit jaar besteld. Voor €5,- per stuk kan dit geen miskoop zijn.

Lekker filmpje Djaimy, thnx. Erg leuke cake vind ik het, en zo met een aantal tegelijk wordt het helemaal leuk. Kan wel op de voorlopige lijst.

Deze wordt niet meer verkocht toch? Hij is geloof ik vervangen door een betere knalcake, de Aftershock Color Insanity. Ik geloof dat ie enkel in 2015 ( en misschien nog 2016 ) verkocht werd.

Deze wordt niet meer verkocht toch? Hij is geloof ik vervangen door een betere knalcake, de Aftershock Color Insanity. Ik geloof dat ie enkel in 2015 ( en misschien nog 2016 ) verkocht werd.

Heb hem afgelopen jaar gekocht, zie hem nog regelmatig terugkomen in webshops. Misschien allemaal restvoorraad?

Back
Bovenaan