After Midnight

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 228
Artikelnaam: After Midnight
Bruto Gewicht: 2400 gr
Netto Kruitgewicht: 400 gr.
Aantal Schoten: 40 Schots
Effectomschrijving: 40 schots blok! Na de eerste 6 schoten van blauwe en gouden golven wordt de voorstelling voortgezet met dahlia's, crackling staarten, glitterbogen en sterrenbouquetten. De finale bestaat uit 11 palmbomen met harde burstknallen!
Tijdsduur: 40 sec.
Richtprijs: € 39,95
Verpakkingseenheid: 6/1

228_after_midnight.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt me als een topper in de oren. Finale van 11 schoten met palm trees. Kan niet wachten op de beelden.

Laatst bewerkt:
klinkt zeker als een topper
vooral de finale klinkt als muziek in mijn oortjes
nog ff wachten op de beelden

VWC After Midnight
Gefilmd door Peter (Lev-he)
Demo Lesli 9 september 2009 in Best

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
hij had wel iets sneller mogen gaan wat mijn part, maar hij is wel goed.
de tussenstukjes er door heen zijn leuk gevonden,
alleen de finale had ik wat hoger ingeschat, bijvoorbeeld de 11 schoten tegelijk of zo, maar hij blijft mooi, en dar doet ook het prijs kaartje iets aan, niet te duur.

groetjes tom

deze gisteren mogen aanschouwen en dit vind ik toch een erg goede cake. mooie afwisseling in effecten en leuke mines erdoorheen verwachte er niet veel van, omdat het hier zo rustig is. maar ik ga hem waarschijnlijk toch bestellen. de effecten waren niet al te groot maar wel goed uitgevoerd met mooie kleuren. gewoon een erg goede cake:).

EDIT: filmpje van 2 stuks After midnight geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst:
+ YouTube Video

deze is zeer de moeite waard!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan