Aftellen naar 2025 voor alle leden

Het is een nieuwe compound van vuurwerkmania, en deze moet het vooral hebben van de tempo wisselingen en verschillende schietrichtingen. Ik heb nog niet vaak gezien dat er een soort V-shape in de compound zelf al zit, best origineel. De effecten zijn wat klein, maar het dubbel goud blijf ik mooi vinden. Leuk einde zo, prima product. De naam maakt de verwachtingen alleen wel iets hoger.

Wat een prachtig geweld is deze cake zeg! Vorig jaar de push it to the limit geschoten maar deze gaat daar nog zeker overheen. Echt heel de lucht maximaal gevuld, heel mooie effecten met goede blinkers en mine. Ik vond dit echt een topper, en zeker voor de prijs waar die voor aangeboden wordt. Is uitloop dus snel nog meepakken!

Het is me een duur blokkie maar wel erg gaaf, rode strobe naar lekkere salute. Ik vond het tof, zou hem eerlijk gezegd niet nog eens kopen wegens de prijs maar wel een erg leuke salute cake. Ik zou dan liever voor een finale fate ofzo gaan, die had nog meer het wow-effect. Alsnog blij dat ik deze eens heb mogen schieten, ik zie hem niet super veel voorbij komen in de vuurwerk winkels. Dit hoewel Wolff vuurwerk toch goed vertegenwoordigd is door heel het land.

Klasse bak voor elk vuurwerkproject, dit is zo mooi in de straat. Snel voorbij wel, maar als je iets van een project doet kan deze eigenlijk niet missen. Kleine compound maar er komt echt heel sierlijk vuurwerk uit. Het tempo en afvuurgeluid alleen al zijn zo fijn, lekker strak getimed. Dit jaar zeker weer erbij in de collectie.

Ik wist het eigenlijk al toen ik hem kocht, maar toch tegen beter weten in deze aangeschaft. Prima tempo, veel variatie in de effecten maar gewoon veel te weinig burst. Hier betaal je niet de premium prijs voor die je bij evolution gewend bent, en het is ook niet de kwaliteit die je gewend bent. Er wordt verteld dat de nieuwe batches, waaronder die van de double whammy, betere burst hebben maar dat wil ik eerst maar eens zien op straatfilms voordat ik deze lijn ooit nog eens koop. Zoveel beter vuurwerk te koop voor je geld dat dit.

Back
Bovenaan