Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
12 uur momentje met de Eurostar Loco Loco en tegelijk een fluitbak , filmpje van een paar jaar terug .
"leuke" in dit filmpje is dat ik alvast een Vuurwerkmania Double Demolition klaar had staan om na de Loco Loco aan te steken , toen vond iemand het een goed idee om deze Double Demolition in de vuurton te gooien omdat ze dacht dat deze al afgestoken was , dat zie je dus onderin beeld afgaan...
Ik bleef gewoon rustig filmen terwijl de rest iets afstand nam..
Een prachtige waaier deze Chinook van China Red, hij is wel stevig aan de prijs zeker gezien een vergelijkbare Obsessed bijvoorbeeld. Op het einde van de avond afgeschoten met de camera in de hand, dus wat ander beeld dan je gewend bent. Hij is gaaf, maar voor deze prijs zijn er zeker betere compounds te vinden. Meeste vuurwerk van China Red vond ik echt top, deze stond niet in de top 10 daarvan.
Nee hij knalt zeker niet het hardste van de salute cakes in NL, maar voor erbij/tussendoor prima cake. Lekker veel schoten, ok burst. Ok prijs an sich, al zou ik eerder voor de Las Fallas gaan voor 5 euro meer.
Wat is er beter dan 1 dierencake van china red? 2 stuks achter elkaar. Ik had van beide maar 1 stuk, en wilde toch een leuk projectje maken dus dan maar aan elkaar geknoopt. Kon wat beter qua timing, verder gewoon prachtig vuurwerk. Heel de dierenlijn is sterk, deze passen er beide prima tussen. Bull heeft ook een heerlijk tempo, heel die lucht vol knallen.
Als de booster doet wat ie moet doen is het echt een mooie compound, afwisselend goud en blauw gekleurde tips. Erg indrukwekkend in de straat, en ook bij de demo's. Helaas was mijn tweede cake een flopper met veel pufjes i.p.v. burst. Het publiek deert het niet zo en vindt het mooi, ik vond het vooral pijnlijk om te zien voor wat eigenlijk zo'n topper had moeten zijn.
Als je je lijstje nog niet compleet hebt voor aankomend jaar, kijk dan eens naar onze top 5 van afgelopen jaar! Echte rammers die het in elke straat goed doen!