Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De swat team heeft wat sierlijks en rustigs, en toch vond ik hem toch wat tegenvallen. Mogelijk omdat de kleuren snel weg zijn, het goud blijft wel lang hangen. Ik had hem vrij vroeg op de avond geschoten maar alsnog geen heel blijvende indruk achtergelaten. Wel goede burst en spreiding, maar zou hem niet nog eens halen.
Als je het over goede wondertollen hebt, dit zijn ze! Heerlijk zoemend geluid komt hier vanaf als ze het goed doen. Helaas heb ik niet echt een gladde straat voor de stooklocatie, dus mogelijk nog eens een losse film maken op glad asfalt. Goede tijdsduur, mooie kleuren en echt stevige spin. Ze zijn zeker niet goedkoop, maar dan haal je wel wat moois in huis.
Een lekker project al zeg ik het zelf, wilde hem eigenlijk iets groters aanpakken met meer rode cakes als thema maar uiteindelijk werd ik ingehaald door de beschikbare tijd om voor te bereiden. Ging bijna precies zoals ik bedacht had, altijd wat zoeken qua timing van lonten, maar wilde ook eerst dat de salutes afgingen. Het rood vulde elkaar mooi aan, de splitting red had net iets eerder afgelopen mogen zijn of een kleine finale geven dan was het perfect geweest.
Ik had iets meer verwacht van deze cakes, geen idee waarom eigenlijk want had vooraf de video's al gezien. Mogelijk hou ik gewoon onvoldoende van blink, net wat te saai. Wel voor een goede prijs te koop geweest vorig jaar, mogelijk dit jaar nog wat restvoorraad beschikbaar. Opzich prima dingen, maar niet mijn smaak. Gevalletje goedkoop kunnen kopen maar niet per se nodig.
Blijven toppertjes dit, de splitting stars heeft een nieuw jasje maar nog steeds dezelfde cakes als destijds bij het evolution uiterlijk. Helaas uitloop gebleken. Mogelijk net iets te hoog i.p.v. breed, hoewel er natuurlijk nauwelijks kans is dat deze omvallen. Ik vind de crosette in combinatie met de magnesiumstaart echt goed!
Echt een bijzondere cake deze, ik denk alleen dat de bombettes beter gevuld konden worden. Het effect van de fluiters in een shot is gaaf, maar mogelijk dat het kaliber net te klein is om dit goed uit te werken. Vind de cake net niet goed eigenlijk, los dat ie wel bijzonder is. Omdat het uitloop was nog even meegepakt voor in de straat te ervaren.
Wat een pareltjes zitten er in deze lijn zeg, heerlijk de pyroshow lijn. Wordt niet voor niets vaak gebruikt voor shows, heel heldere kleuren (al vind ik deze iets meer paars soms dan per se blauw). Heerlijk tempo, goede break en veel schoten. Erg mooi zo in de straat.