Aftellen naar 2024 voor alle leden

Ik had niet al te hoge verwachtingen van deze chinese rol, maar deze ging echt lekker. Klein van stuk maar echt heerlijk tempo, ging voor mijn gevoel echt lang door. Zou er zo een paar extra van willen inslaan, leuk voor overdag !

Filmpje van een plaatsgenoot van een paar jaar geleden van de jaarwisseling van ons dorp! Gefilmd net buiten de rand van het dorp

Heerlijke pijlen blijven zit, zo jammer dat ze bijna nergens meer te krijgen zijn. Echt schelle fluit, het boeketje maakt het wel af.

Prachting V-shape compound deze fire festival, goed om een show mee te beginnen bijvoorbeeld. Had hem zelf gebruikt voor het startschot van 00:00u, voor de Triple X en als afsluiter de geisterblitz 2019 versie. Deze deed het (zoals je kan horen) erg goed bij het publiek.

Wegens hernieuwde aandacht voor deze classic. Het is me nog nooit gelukt om deze goed op film te krijgen. Hier te laat en een lantaarnpaal vol in beeld :bonk:

Deze stijgtollen hebben in mijn ogen altijd wel een na-effect nodig om echt tof te zijn, deze missen dat. De grote zijn wel ok ish, al komen ze niet echt goed van de grond. Kon ze bij Zena halen, maar zou ze laten liggen. Blijkbaar te laat binnen gekomen om nog in Nederland te verkopen.

Back
Bovenaan