Aftellen naar 2024 voor alle leden

Eindelijk een vuurwerkimporteur die het wel voor elkaar krijgt, een ouderwets kleine vuurpijl zoals vroeger met een goede knal. Je ziet ze vaak met knetter, of alleen een fluit (gillende keukenmeid). Deze baby pijlen doen het goed! Geen idee meer wat ze kosten, maar ik zou zo nog 2 pakjes bijkopen, gewoon voor het nostalgische gevoel van vuurwerk zoals vroegah.

Zo jammer dat deze niet meer bij Driesprong aangeboden wordt. Dit was een van dé redenen dat ik daar weer zou kopen en nog meer vertrouwen zou hebben in de private label dozen. Echt een klein doosje was dit, en had er weinig verwachtingen bij maar wat was deze goed zeg. Kwam veel uit, veel variatie, fluitertje tussendoor en dat voor een lage prijs. Hopelijk volgend jaar weer meer van dit soort compounds.

De gedachte van dit product is top, en ik wist al een beetje dat ik de gok maakte om ploffers te kopen maar soms heb je geluk. Helaas dit keer niet het geval, dit is nog steeds een slechte batch van deze stijgtollen. Echt uniek, want je ziet ze eigenlijk nooit met effect als ze in de lucht zijn alleen is dit effect te slap.

Wat een heerlijke doos is dit zeg, prachtig stuk vuurwerk en dat uit 18mm weten te persen. Toen ik deze voor het eerst zag bij de demo van Holten vuurwerk was ik gelijk verkocht. Blij dat ik hem afgelopen jaar in de straat heb kunnen afsteken, was extra blij omdat mijn goede camera weer gerepareerd was door mijn pa. Even vieren rond een uurtje of 20:00.
Hij staat voor komend jaar in ieder geval weer in de straat, twijfel nog over de 300 erbij te nemen.

Back
Bovenaan