Aftellen naar 2024 voor alle leden

Dit is de kwaliteit vlinders die je graag terugziet, goede stijglading en dan nog een mooi effect. Deze hebben eigenlijk een dubbel effect, een kleine sierlading en een fluiter. Die laatste is volgens mij redelijk uniek bij dit type vuurwerk (volgens google een stijgtol..). Vandaar natuurlijk ook de naam Whistling Airplanes (ik had er zelf geen hoge verwachtingen bij).

Dit is een afrader onder de romeinse kaarsen. Opzich goed uitgewerkt, in plaats van de vaak voorkomende plofjes. Echter is de prijs per twee echt te hoog voor een normale romeinse kaars. Het broertje de 0001702 is daarintegen wel erg gaaf. Ook duur, maar ik zou het er voor over hebben.

Wat een heerlijke cake is dit zeg, flink tempo kleuren parels eruit rammen. Sierlijk maar daarmee zeker niet saai. Het is een duur stukje vuurwerk, maar ik vond hem erg gaaf. Ook het publiek kan dit soort cakes zeker waarderen. Fijn dat China Red hem weer in het assortiment heeft. Had hem zelf eigenlijk nog wel beter willen verwerken in een show, maar tegelijkertijd weet ik dat ik daar niet teveel tijd aan wil besteden dus is soms keuzes maken.

Back
Bovenaan