Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heel leuke cakejes dit corsair thunder (ook wel omlabeling westen thunder salvo). Klein potje, maar een goed salvo komt eruit met boeketje. Vind het gewoon leuk stookvoer voor in vooravond. Leuk vuurwerk wat ik niet verwacht dat nog lang op de markt blijft, zal wel weer door de BPN worden gebanned.
Lekkere salute waaier dit, waarschijnlijk een omlabeling van de final fate van Wolff. China Red en Wolff zijn steeds meer samen aan het optrekken in vuurwerkland. Erg gave cake dit, stevige prijs maar dan heb je ook iets gaafs. Het blijven nederlandse vuurwerk salutes en een kleine diameter tubes, maar snelheid maakt veel goed.
Ik vond dit een gevalletje; veel voor weinig. Gaan niet echt lekker omhoog, geen effect achteraf. Zou ze lekker laten liggen, er zijn veel betere spinners te koop. Lekker laten liggen die aanbieding bij Zena nu.
Dit is een aanrader onder de romeinse kaarsen, mooie blauwe ballen en knetterstaarten. Goed uitgewerkt, in plaats van de vaak voorkomende plofjes. Ik zou deze zeker meer willen halen, in tegenstelling tot het broertje de 0001701. Dat is gewoon een standaard romeinse kaars en veel te duur daardoor.