Aftellen naar 2024 voor alle leden

Gelukkig kon ik deze nog krijgen afgelopen jaar, wat een gedoe met de kooien van compounds ineens. Vuurwerk staat steeds meer onder druk, dat is duidelijk. Gelukkig stond deze screaming elevator al te wachten op mijn in de uitpakbunker en mocht deze wel worden uitgeleverd. Erg mooie compound van China Red, vind hem zelf beter (maar ook stuk duurder) dan de special 4 van katan. Lekkere salvo's die ook echt hoog gaan, camera kon niet hoger op het statief.

Lekker even doorrammen met deze 100 shots salute beuker. Ging er goed hard op, titanium salute of black thunder gaan wat harder maar het tempo van deze maakt veel goed. Leuk project! Valt onder de consumenten lijn van Triplex en was tijdje te krijgen in Duitsland maar iedereen weet dat die vuurwerkdealer door de politie wordt lastgevallen helaas.

Wat een bak is dit zeg, echt blij dat ik hem nog heb kunnen kopen. Weliswaar in een bunker in Duitsland toen ik mijn bestelling ophaalde. Excuses naar diegene die hem had besteld, ze hebben je ter plekke gebeld dat ie niet meer leverbaar was. Zo gaat dat dus in vuurwerkland. Maar wat ben ik blij dat ik de Leviathan in de straat heb gehad. Rustige compound maar zelfs na 12u gaat deze zo lekker mee, ongekende burst (beter dan de breakout bijvoorbeeld) en prachtige effecten. Zeker Funke waardig maar dan onder Argento lijn.

Sommige Argento cakes vielen wat tegen, maar deze zeker niet. In V-shape schoten ze heel de lucht mooi vol met prima burst. 10 schoten is wel net wat weinig, stop eigenlijk te vroeg maar voor die kleine potjes is het leuk vuurwerk. Beetje knutselen blijft leuk.

Back
Bovenaan