Aftellen naar 2017 voor alle leden!

Prima pijlen inderdaad maar ben zelf voor de light years gegaan.

Die had ik normaal gesproken ook Kwin. Maar was er klaar mee met die verrekte dopjes dat ik de omlabeling genomen heb. Hier gingen de dopjes zeer makkelijk eraf. De vorige LY pijlen had ik ook nog eens veel kruit lek. Kortom allebei top pijlen.

Die had ik normaal gesproken ook Kwin. Maar was er klaar mee met die verrekte dopjes dat ik de omlabeling genomen heb. Hier gingen de dopjes zeer makkelijk eraf. De vorige LY pijlen had ik ook nog eens veel kruit lek. Kortom allebei top pijlen.

Sowieso even afwachten hoe ze presteren want lees verschillende verhalen over de light years.Maar goed gelukkig zijn het niet echt dure pijlen. :p

Na een jaar wachten en weken lang tussen het vuurwerk lopen eindelijk weer morgen stoken! Een heerlijk gevoel om 18.00 :D Lekker beginnen met een bak herrie! De laatste privé voorraad salute 1 hebben we de lucht ingeklapt! Heerlijk :D

[HD geeft het beste beeld!]

Schietlijst:

2x Daisy Beam - Rubro
2x Gravity - Rubro
2x Matrix - Vuurwerk totaal
1x Secret Salute finale - Rubro
2x Salute 1 - Schuurmans

Lekkere film Lars, weinig cake's eigenlijk maar een best spektakel.

Absoluut, soms heb je niet veel cakes nodig om een klein spektakel neer te zetten! Hierbij is timing ook wel cruciaal! In deze heeft ons boswachter duo Nikos en Raszi heerlijk gefakkeld!

Niet lullig bedoeld Steef maar vind dit soort filmpjes nou niet echt sfeer verhogend! :wink:

Als een demo filmpje wil zien kijk in wel in het desbetreffende topic. We moeten meer oud en nieuw films! :D

Niet lullig bedoeld Steef maar vind dit soort filmpjes nou niet echt sfeer verhogend! :wink:

Als een demo filmpje wil zien kijk in wel in het desbetreffende topic. We moeten meer oud en nieuw films! :D

Gister nog de ready to rumble gepost :p En de zena trophy is ook geen oud en nieuw beeldmateriaal :p iedereen is vrij om te posten toch? Je kijkt m of je kijkt m niet:p

Back
Bovenaan