Pyromovies HD Banned 7 dec 2015 #242 Een 10 inch Beraq shell met 6 ringen per break en crosettes in de ringen. Dit zijn echt beesten van shells.
Een 10 inch Beraq shell met 6 ringen per break en crosettes in de ringen. Dit zijn echt beesten van shells.
Vuurwerkkoning VWC lid 7 dec 2015 #243 Heerlijk als je je publiek iets gaafs kan voorschotelen, net een paar minuten in de nieuwjaarsnacht:
J Joppiesaus VWC lid 7 dec 2015 #245 Pyromovies HD zei: Dikke jopen jonguh! Klik om te vergroten... Dit zijn inderdaad flinke jopen. Daar kan zo'n nederlands showtje niet tegen op
Pyromovies HD zei: Dikke jopen jonguh! Klik om te vergroten... Dit zijn inderdaad flinke jopen. Daar kan zo'n nederlands showtje niet tegen op
tristen VWC lid 8 dec 2015 #248 Een giveaway! Hearts of China: Paintball (Consu-waaier) - Xplode: Veel knetterlinten: X-Treme Wave: Flink geüpload dus!
Een giveaway! Hearts of China: Paintball (Consu-waaier) - Xplode: Veel knetterlinten: X-Treme Wave: Flink geüpload dus!
k0enn VWC lid 8 dec 2015 #251 Geweldig blokje,,!! chrissie81 zei: Een lekker snel blokkie Klik om te vergroten...
D densta VWC lid 9 dec 2015 #252 Na t stoken alles weer netjes opgeruimd. Groot spul in dozen en kleine grut opgeveegd en in zakken gedaan. Enjoy.
Na t stoken alles weer netjes opgeruimd. Groot spul in dozen en kleine grut opgeveegd en in zakken gedaan. Enjoy.
Vuurwerkkoning VWC lid 11 dec 2015 #256 De Skypalm van Royal in 2013, was een geweldige cake, harde bursts en grote effecten!
flyineddy VWC lid 12 dec 2015 #257 Finale van de demo van Kuiper Koekange. Ik had in het begin wat problemen met de focus, vandaar eerst wazige beeld. Eddy.
Finale van de demo van Kuiper Koekange. Ik had in het begin wat problemen met de focus, vandaar eerst wazige beeld. Eddy.
Black Dragon VWC lid 12 dec 2015 #258 Hier nog een Sky Palms! Welliswaar 2014 versie, maar ik vind helemaal mooi...!
Pyromovies HD Banned 13 dec 2015 #259 Nog niemand iets gepost vandaaag? kom op boys, zoek op je schijf naar leuk materiaal!