Aftellen met Vuurwerkcrew

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Om de sfeer nog beter te maken dan deze al is zullen wij hier met de crew ook van tijd tot tijd films plaatsen van ons O&N van de afgelopen jaren.

Veel kijkplezier :handsup:

Ooh wat verlangen we allemaal terug naar de tijd dat we overdag konden stoken, gouden tijden die we zeer waarschijnlijk nooit meer terug krijgen. Gelukkig hebben we de beelden nog, pak er wat lekkers bij :biertje: en ga even 12 minuutjes terug in de tijd :D

Gouden beelden van toen het allemaal nog kon en het allemaal nog mocht! Toen het nog echt de 'dag' der dagen was! Het verlangen is groot als ik deze film weer zie! Fenomenaal!

Heerlijke film om te beginnen zeg. Wat een sfeer ademen films van overdag nog steeds uit. Mocht het maar weer eens, al is het voor één jaar..

Geweldige film Thomas, dit blijven ver weg de mooiste films voor mij, zoveel sfeer.

Hier heb ik er nog 2 van staan :droolthum

Wat verlang ik toch weer naar die tijden als ik deze beelden zo zie. Wat is Nederland toch diep gezonken de laatste jaren.

Tja, bijna zonde om af te steken... Ik heb ze helaas nooit gehad maar wel van de buurman gehoord. Heb zelf wel de goeie versie van de At Once gehad, die komt volgens mij ook voorbij in het filmpje. Qua salute cakes is het er niet beter op geworden nee, met zo af en toe een verrassing.

Back
Bovenaan